mijn schoonmoeder... GRRRRRR

A

Anoniem

Guest
Dames......

Ik moet even mijn ei kwijt, en hopelijk leest  dat loeder  dit mee.
Een aantal jaar geleden heeft mijn man (zoals sommigen van jullie weten) het contakt met zijn moeder verbroken.
Tot op de dag van vandaag is er totaal géén persoonlijk contakt geweest, en dat willen we ook zo houden....
Dat het de laatste paar dagen rustig om mij heen is, is niet alleen vanwege het nieuwe forum maar ook om haar

Ik heb ten hore gekregen dat ze een 3 tal foto's van mijn dochter heeft (en ja het is mss een papiertje) maar het enige waar ze het vandaan kan halen (naar mijn weten) is hier.
Dus ik zet géén foto's of andere persoonlijke dingen hier meer neer, van mij of mijn gezin. Ik wordt hier dood en doodziek van, kan ze óf ons niet met rust laten?? óf eens toe gaan geven dat ze gewoonweg (meerdere) fouten maakt??
De laatste woorden van haar tegen mijn man waren letterlijk; voor mij ben je dood!
Dus.... als je dit leest; LAAT ONS MET RUST!!!

Groetjes Debby  

Zo, da's lekker lullig Deb!!
Ik hoop ook dat ze dit leest en dat het nu eindelijk eens duidelijk wordt.
Probeer je niet te boos te maken. (klink weer leuk hé!)
Sil

Hey lieve Deb,

Dat is lullig zeg! Tsjonge...ik kan me voorstellen dat je er boos om bent...
Ik hoop dat het duidelijk voor haar word dat jullie met rust gelaten willen worden...
Stom zeg!!!
Hoe durft ze???

Succes en sterkte ermee hoor!

Dikke

Issie

Wat een naar mens zeg (zacht uitgedrukt).
En ook een beetje tegenstrijdig. Enerzijds zijn jullie dood voor haar, anderszijds doet ze behoorlijk moeite om wel foto's van jullie dochter te bemachtigen.
Zou echt fijn zijn   als ze jullie met rust gaat laten.

Sterkte er mee

liefs,
Ida

precies Ida.... my point!!!
En dat is nog maar het topje.......

Ieuw klinkt een beetje stalkerig. Ik hoop dat ze de boodschap nu wel begrijpt

Duidelijke taal, lijkt me!

Sterkte deb en laat je niet gek maken!!!

xx jan

hoi debby,

wat klote voor je!
maar zat net te denken, kan ze de foto's niet van hyves afhalen? of kunnen alleen je vrienden de foto's zien.

veel sterkte !

groetjes danielle

Terug
Bovenaan