Mijn schoonvader heeft nog 3 maanden tot een jaar te leven.....

Pfff, en dat vertelde hij net aan de telefoon.
Een aantal weken geleden belandde mijn schoonvader in het ziekenhuis met een longontsteking. Hij heeft een slecht hart en omdat zijn hart niet goed werkt heeft hij snel last van vocht in zijn longen, vandaar de longontsteking.
Bij toeval ontdekte ze een afwijking aan zijn nieren. Na meer onderzoek bleek het een tumor. Vandaag heeft de arts verteld dat ze niet gaan opereren, zijn hart is te slecht. Medicijnen zijn te slecht voor zijn nieren en dialyse kan ook niet ivm zijn hart. Het houdt dus hier op. Drie maanden tot een jaar.
Ik kan gewoon even niet omschrijven wat ik voel. Het is niet mijn eigen vader, maar wel de opa van mijn kinderen. Mijn man is aan het werk en ik zit hier achter de computer te huilen.

Ach meid toch...
Wat een ontzettend triest bericht !
Ik hoor de laatste dagen echt zoveel nare dingen om mij heen en voor jullie komt het dan ineens heel dichtbij.
Heel veel sterkte voor jullie allemaal !
Dikke kus, Sophie

Ach meid toch...
Wat een ontzettend triest bericht !
Ik hoor de laatste dagen echt zoveel nare dingen om mij heen en voor jullie komt het dan ineens heel dichtbij.
Heel veel sterkte voor jullie allemaal !
Dikke kus, Sophie

Ach meis, wat ontzettend rot. Ik heb zelf vanmorgen ook niet zulk leuk nieuws gehad, ik weet hoe je je voelt.
Ik wens je heel veel sterkte en probeer met jullie allen er een hele mooie tijd voor te maken.

Liefs en knuffel. Irene

He vervelend nieuws hoor, en zo machteloos ben je je kunt niets doen dan hem alleen nog liefde geven en veel tijd met hem doorbrengen.
Helaas spreek ik uit ervaring mijn vader is pas overleden (feb) en hoe wel hij lang ziek was en het zo ook geen leven was is het gemis ontzettend.

Sterkte ook voor je man!!!

Terug
Bovenaan