mijn schoonzus is bevallen

lieve allemaal ,,
er is echt een wonder gebeurt mijn schoonzus is bevallen !! met moeder en kind gaat het super goed !
vanmorgen om 08.35uur is ze bevallen van een dochter femke ze weegt 1680 gram ze moet nu nog in de couveuse tot ze goed op gewicht is !!! maar dat neemt ons geluk niet weg dat we er een super mooi meisje bij hebben we zijn zo gelukkig en blij dat alles goed gegaan is

heel veel liefs mandy

Hey Mandy,

Van harte gefeliciteerd!!! Wat een goed nieuws! Geniet van je nichtje! Is de kleine gehaald of toch een natuurlijke bevalling? Je vorige topic was nogal verontrustend, dus echt supergoed dit nieuws! Wel nog heel klein. Daar kan ik me niets bij voorstellen. Maar de verwachtingen zijn helemaal goed? Nogmaals gefeliciteerd!!!

Liefs Jacqueline

Hoi Mandy,

Ik schrok van je titel, maar wat een fijn nieuws dat alles goed gaat zeg. Ze is inderdaad klein, maar ze groeit vast snel uit tot een stevig dametje! Geniet van je nieuwe nichtje! Leuke naam trouwens :)

Liefs Femke

Ik kom even binnenvallen vanaf het november forum, gefeliciteerd met je nichtje!

De reden dat ik hier reageer en ook even je verhaal net heb gelezen is eigenlijk om wat goede hoop te geven. Mijn kleine is namelijk 7 weken en 2 dagen te vroeg geboren (op 13 november, maar was 3 januari pas uitgerekend) en wij maken het hartstikke goed ;-) Hij is nu 5,5 maand oud en weegt 6 kg :)

De couveuse weken zijn vervelend, maar het gaat allemaal voorbij gelukkig, de kleine komt vast snel op goed gewicht en dan mag ze vast snel naar huis!
Veel succes voor jou en vooral je schoonzus en de kleine natuurlijk!

Liefs, Marieke

Gefeliciteerd en fijn dat alles goed gaat. Die kleine meid heeft de hele wereld om te groeien!

Ik zelf ben ook veel te vroeg geboren en woog 1120 gram. En dat is 33 jaar geleden! Ik heb nu zelf twee gezonde kindjes en ben helemaal gezond.

xxx

Terug
Bovenaan