mijn stoere kereltje

Nick heeft vandaag voor het eerst op schaatsen gestaan. Mijn broer is met hem wezen schaatsen.

Even een paar foto's van mijn stoere ventjes

Liefs sandra

Hoi Sandra,

Wat een smeltfoto!! Dat trotse koppie van hem zeg......... heerlijk!! Enne, met die waterpokken valt het zo te zien wel mee dan? Gelukkig maar!!

Geniet maar lekker van je grote, kleine man.
Liefs
Susan

He susan

Het schaatsen was een mooie afleiding voor hem, en het slapen bij mijn broer ook.
Arme oom daniel is vanacht bijna elk uur uit zijn bed geweest om Nick in te poederen met mentholpoeder.

Sinds vanavond heeft hij koorts, hij heeft niet enorm veel waterpokken (gezicht,nek,rug en liezen) maar hij is er niet lekker van,
Gelukkig heeft hij even kunnen genieten op het ijs.

Liefs sandra

Oh he, jammer dat hij er toch ziekjes van aan het worden is dan. Maar wat een bikkeltje: toch uit logeren én genieten van het schaatsen. Ik vind 'm écht stoer!

Hoe gaat het nu  met hem op school? Nog lekker een paar daagjes rustig aan doen voordat de vakantie weer voorbij is, hopelijk knapt ie snel weer op. Beterschap in ieder geval en als Tess het ook gaat krijgen: dan heb je het ook maar weer gehad......... ze schijnen er meer last van te hebben als ze ouder zijn.

Groetjes
Susan

Zo zeg, dat is geweldig van Nick! Lekker schaatsen. Ziet er ook gezellig uit; een stadsijsbaan zo te zien. Heeft hij geen stoel nodig gehad?

Groetjes,
Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan