Mijn temp schommeld maar blijft hoog!

A

Anoniem

Guest
Vraagje nu heb ik de laatste anderhalve week ( niet vanaf mijn laatste ongi ) mijn temp bijgehouden ( puur alleen om tekijken of ik werkelijk er iets uit op kan maken) het begon met 36,8 en nu is hij de laatste dagen 37.1.8, 37.0.7, 37,1,5, 37,1.7 en ga zo maar door het schommeld wel erg maar kom niet meer onder de 37.1.
Vanmorgen werd ik wakker met enorme steken links in mijn onderbuik, werd er gewoon een beetje naar van.
Mijn tepelhof lijkt iets bruiner van kleur maar ik kan dat niet goed vergelijken.
Heb nog steeds een ongi gevoel en ben met vlagen een beetje misselijk, klinkt jullie dit bekend in de oren, of zou mijn lichaam mij voor een tweede keer voor de gek houden.
LIefs

Sorry heb geloof ik twee keer op de knop plaatsen gedrukt

als ik jou was zou ik maar eens een testje doen!!
Die van mij bleef ook hoog, en ja hoorrrrr!!!!

suc6

groetjes

Hoi kyrabella,
ben je al overtijd dan?
wanneer is of was je nod?
gr lisette

Hoi Meiden,
Nee ik heb as vrijdag 11 mei mijn nod, maar voel me al een week heel anders, raar gevoel in mijn buik, en vandaag werd ik wakker met enorme steken links onderin, nu heb   ik heel de morgen het gevoel alsof ik ongi ben, moet steeds plassen, maar ongi ben ik niet, al voelt het door de krampen wel zo, nu kan ik het natuurlijk eerder worden maar ?? vorige maand werd ik 3 dagen eerder ongi dan normaal maar had totaal ik buikpijn, ineens was het daar en zat ik onder.

nog steeds die klachten dus en mijn temp is overdag ook hoger 37,4 tot 37.6 terwijl ik me niet ziek voel of ben.
Wat is het vervelend al die onzekerheid...
LIefs

Terug
Bovenaan