mijn tepels lekken, nu al !!!!!!

hahaha dit is echt bizar. Ik werd al twee dagen wakker met een soort van korstjes op mn tepels. Nu had ik gisteravond ontzettend pijnlijke tepels, die ook iets opgezwollen waren. Werd ik vanochten wakker met zo,n opgedroogd druipertje over mn borst. Je weet wel, wat je ook hebt bij kinderen als een niet afgeveegde snotneus opdroogt.

Ben ik de enige bij wie dit kwaaltje nu al aandient??

ps: sorry voor de misschien ietwat plastische omschrijving hihi, maar ik vind dit echt bizar

Hoi Petra,
Sinds gisteren zijn die van mij ook begonnen. Toen ik onder de douche vandaan kwam en me afgedroogd had kwam er daarna helder witgelig vocht uit mijn tepels. En als ik nu een beetje in mijn borsten knijp dan komt het er ook uit. Het is niet veel, maar wist ook niet dat dat al zo vroeg kon!
Hoort erbij blijkbaar. Succes!
Irene

Je bent niet de enige! Ik heb het vorige week voor het eerst gehad. Ik werd 's nachts wakker met opgedroogde druppels op mijn borst. Daarna heb ik het niet meer gehad. Ik vond het ook wel erg vroeg, maar blijkbaar kan het al wel! Maar  wel  een goed teken, want ik wil straks  graag borstvoeding gaan geven. Weet ik in elk geval dat ik melk kan produceren haha!

Miriam

hoi!
bij mij begon het al bij 17 weken...... eerst alleen 's nachts en nu ook overdag. dus als ik nu alleen een hempje aan heb moet ik al van die beschermers in... ik heb van die plak dingen gekocht. het lekken wordt ook steeds erger. het is wel irritant maar ja het hoort er bij.
groetjes

Hoi

Mijn tepels lekken ook al een tijdje. Ik schrok er al niet van, want bij mn 1e zwangerschap had ik het ook. Ik loop nu dus de hele dag al met zoogkompressen in mn bh. Het lijkt erop dat het alleen 's nachts lekt, maar ik wil het risico niet lopen dat ik rare vlekjes in shirt zie tijdens mn werk, beetje genant vind ik.
Dat de borstvoeding dan zal lukken wil ik niet toejuichen, dat was bij mij niet het geval. Helaas had ik er geen voeding in zitten voor onze zoon.

Groetjes

hoi hoi,

Ik ben eigenlijk van het november-forum.
Ben nu 18 weken zwanger. En heb ook al last van lekkende borsten.
Een beetje wit vocht komt eruit.
Helemaal als ik op me borst druk.
Wordt dat in de loop van de tijd nog erger?

Groetjes Conny

Met deze zwangerschap heb ik er nog geen last van. Maar bij de eerste had ik het ook al rond deze tijd. Daarna niet meer en pas na de bevalling liep het er met bakken uit, hahaha. Als het echt te nat wordt kun je alvast pads gebruiken.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan