Mijn tepels voelen vaag aan

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Sinds een paar dagen voelen mijn tepels erg vaag aan. Ik kan er niet aan zitten, word er dan misselijk van, zo'n kutgevoel...pijnlijke borsten heb ik helemaal niet.
Gister een test gedaan maar ben niet zwanger te krijgen:-(
Misschien dat mijn ongi er nu wel aan komt maar heb deze maand geen eisprong gehad, in ieder geval niet gevoelt ofzo.
Verder wat gerommel in mijn onderbuik en voor ik ga plassen heb ik een gevoelige onderbuik.
Ik heb echt geen idee waar dit naar toe gaat.

Liefs Ram24

Dit klinkt zo als zwangerschaps verschijnselen! Zo raar dat je nog steeds negatief test.
Misschien toch maar bij de huisarts en test doen?

Liefs Maartje

Hey meid,
Ja ik ga maandag even een afspraak maken bij de huisarts.
Gister zei mijn vriend ook al dat ik nu echt even de huisarts moet opzoeken en sowieso een afspraak maken voor de gyn.

Liefs Ram24

Pfff het schiet niet op he meid! Gauw naar de doc! Want wat jouw lichaam paraat maakt de laatste tijd snapt niemand iets van!

Liefs

goed dat je naar de huisarts gaat! die weet vast wat het is!

Hoi ram,

Ik heb deze verschijnselen heel vaak. Vaak een week na mn eisprong. Voor me naderende ongesteldheid. Hopelijk is dit bij jouw niet het geval.

Goed van je dat je naar de dokter gaat!

hai

Ook ik zit nu met pijnlijke borsten op de bank nu zon vier dagen al last van, zo erg dat ik 2 nieuwe bh heb aan geschraft t helpt dus niks...
Ik herken dit niet van me eerdere zwangerschappen en ook niet als ontpillen..
eerder als vlak na de bevallingen opgezetten borsten alsof ze op knappen staan doortrekken naar de rug ..
t is al zo erg dat ik ze vast pak en dan naar binnen duw en masseer voel ik effe niks grr
maar t is erg vervelend...
Ik zou morgen ongeveer ongi moeten worden..
ik zou zwanger kunnen zijn door t 2 x scheuren van de condooms...
Me mannentje zei al testen en als je niet zwanger bent moet ik van hem naar de ha dus..
Lijkt me idd een goed plan om de ha eens te laten naar wat er aan de hand is ram24

xx kimona

Terug
Bovenaan