mijn test was helaas negatief

A

Anoniem

Guest
ey meiden,

men test was afgelopen zaterdag negatief :(

ben nog steets niet ongesteld, maar ben super misselijk, hoofdpijn houdt aan en heb last van mijn rug.

morgen mag ik naar de huisarts, eens kijken wat zij zecht.

had een klein vraagje, kan het zijn dat je test vandaag negatief is en toch zwanger zijn of is dit een kleine kans ??

Xxx M

Natuurlijk kan dat!! Het kan zijn dat je lichaam nog niet genoeg Hcg hormoon aan maakt! Slim om even naar de huisarts te gaan.....Ik ben benieuwd wat eruit komt?! Laat je het even weten?

Je hebt iig wel alle bekende symptomen.

Succes!! Enne....ik ga duimen!! ********

Liefs Lynn

lynn,

Heel erg bedankt! voor je snelle reactie!

Tja het kan ook ontpillen nog zijn of niet?

xx

Ja hoor dat kan zeker! Ben je wel vaker overtijd of nooit?
Ik testte bij beide zwangerschappen pas een week na NOD positief, dus....

Tja....da's een moeilijke vraag want ik heb zelf geen last gehad van 'ontpillen', ik had gelijk een hele regelmatige cyclus....maar je symptomen lijken mij zo duidelijk! Maar ja....het lichaam kan ons ook goed voor de gek houden...Probeer gewoon positief te blijven (hoe moeilijk dat ook is)

Je huisarts helpt je vast verder! Succes meid!!
Ik hoop dat je door kan naar de mama-club!!!!

Duim, duim, duim x1000!! :)

Liefs!!

Een vals negatieve test kan wel maar vals positief niet (of je moet hem verkeerd gebruikt hebben, over datum zijn) maar ik moet zeggen dat ik precies dezelfde kwalen had, en heb nu toch echt een dochtertje boven liggen! Ook ik zal voor je duimen!

gewoon nog eens testen... met ochtendurine... ik test ook nooit gelijk positief op mijn NOD... vaak een paar dagen later wel!

Terug
Bovenaan