mijn test.

Hoi,

nou  ik heb wel 5 testen gedaan vanmorgen de 5de en hij was echt duidelijk hier een foto ik heb veel bloedverlies gehad en nog steeds wel wat maar als ik mk had gehad was het hcg langzaam minder geworden maar de streep is donkerder het is de onderste test die ik vandaag deed de andere 2 donderdag gedaan. Ik ben heel gevoelig voor bloedverlies had ik bij me zoontje ook heel erg.

hier de foto

Ik ben dan eind maart begin april uitgerekend wanneer weet ik niet precies maar ik verwacht dat ik toch eerder beval aangezien ik van me zoon ook een week eerder was.

Liefs
Gaby

hoi,

je meot bij de afbeelding klikken met rechtermuisknop dan eigenschappen dan ga je hier heen en dan klik je op extern plaatje invoegen dan haal je dat / weg en dan plak je de link en dan staat het plaatje hier. vergeet neit insert te klikken

Zijn jullie ook zo onzeker ik echt heel erg omdat ik bloedverlies heb maar neit heel veel hoor en bruin/rood van kleur dus niet helder ik had dit vorige zwangerschap ook en toen was ik ook zo onzeker.

Liefs
Gaby

Hoi Gaby,

Ik zag je topic en wilde toch even reageren.
Weet je dat je 6 wk na een miskraam nog positief kunt testen?

Ik heb zelf 2 miskramen gehad waarbij het allebij de 2 keren begon met een beetje bloedverlies, dan een week niks, en toen zette het door.
Nu ben ik zelf zwanger 8 wk, en had eergisteren ineens weer bloedverlies. Natuurlijk helemaal in paniek, maar na de echo bleek dat nog alles oke was. Het kan dus alle kanten op.

Maar houd rekening met de 6 wk na de miskraam dat de test dan nóg positief kan zijn!! Gewoon VK bellen en  een echo vragen! vanaf 6,4 wk kun je al een hartje zien namelijk..

Liefs

Terug
Bovenaan