Mijn tip voor zwanger worden... ovulatietest!

A

Anoniem

Guest
hai meiden,

Ik kijk nu voor het eerst op jullie forum en hoor er eigenlijk niet. Jaartje geleden nog wel. Toen wilde ik ook zwanger worden. Na 11 cycli proberen was ik nog niet zwanger en best behoorlijk gefrustreerd. Heel herkenbaar zo te lezen. Toen heb ik clearblue-ovulatietest gekocht. Normaal wordt die gebruikt om te kijken wanneer je een ovulatie hebt en dus niet moet vrijen om zwanger te worden maar het kan natuurlijk ook andersom! Omdat ik nogal onregelmatig ongesteld was, wist ik nooit wanneer ik ovuleerde en dus vruchtbaar was. Met die test kon ik dat wel bepalen. En wat ik nooit had verwacht gebeurde: bij de eerste keer proberen was het al raak!! Ik was zwanger! Inmiddels heb ik een gezonde zoon (22-4-05, Hidde). Heerlijk. Dat gun ik jullie allemaal.

Misschien is het ook voor (een aantal) het proberen waard?

Veel sterkte in elk geval!!

mamma van Hidde

Hallo,

Ja dat is wel een goeie tip hoor!!
Kben zelf sinds februari gestopt met de pil en pas 1 juli ongesteld geworden...en nu is t afwachten wanneer ik weer ongesteld wordt. best lastig dan om je ovulatie te bepalen. Kheb trouwens al ovulatiestrips in huis..maar eigenlijk niet meer over na gedacht. De volgende ronde ga ik het zeker uitproberen en hopen dat het dan snel mag lukken!

Groetjes lianne

Terug
Bovenaan