Hey meiden,
ondanks dat alles hier tot nu toe super goed gaat kan ik de moed nog niet verzamelen om nu al weer overal op te reageren want heb giga spierpijn van de bevalling en ben nog hardstikke moe....maar goed tis ook nog maar net een paar daagies geleden he hahaha
Borstvoeding gaat super, Linsey is alweer 180 gram gegroeid en nog 105 te gaan en dan is ze alweer op geboortegewicht......ze slaapt tot nu toe ook stukken beter dan dr broer het enige nadeel is dat ze haar huiluurtje `s nachts tussen 1 en 3 heeft.....maar goed daar kan ik echt wel meeleven hoor....
zal nog ff een paar foto`s toevoegen van m`n nieuwe en complete gezinnetje
foto van mijn kids en mijn dinnetje en haar hubbie en Tygo
Yoëll die ook ff in de Tummy Tub wou zwemmen hahaha
Linsey aan het badderen
Oma (mijn mams) met dr kleinkids
Trotse broer die zuslief vasthoud
Vanavond gezellig samen in bad......prachtig om te zien hoor....
Linsey is nog aardig geeltjes......maar dat kan nog wel een tijdje aanhouden ook omdat ik borstvoeding geef....
Nou meiden,
Hopelijk tot snel
Liefs Denise, Yoëll en Linsey
ondanks dat alles hier tot nu toe super goed gaat kan ik de moed nog niet verzamelen om nu al weer overal op te reageren want heb giga spierpijn van de bevalling en ben nog hardstikke moe....maar goed tis ook nog maar net een paar daagies geleden he hahaha
Borstvoeding gaat super, Linsey is alweer 180 gram gegroeid en nog 105 te gaan en dan is ze alweer op geboortegewicht......ze slaapt tot nu toe ook stukken beter dan dr broer het enige nadeel is dat ze haar huiluurtje `s nachts tussen 1 en 3 heeft.....maar goed daar kan ik echt wel meeleven hoor....
zal nog ff een paar foto`s toevoegen van m`n nieuwe en complete gezinnetje
foto van mijn kids en mijn dinnetje en haar hubbie en Tygo
Yoëll die ook ff in de Tummy Tub wou zwemmen hahaha
Linsey aan het badderen
Oma (mijn mams) met dr kleinkids
Trotse broer die zuslief vasthoud
Vanavond gezellig samen in bad......prachtig om te zien hoor....
Linsey is nog aardig geeltjes......maar dat kan nog wel een tijdje aanhouden ook omdat ik borstvoeding geef....
Nou meiden,
Hopelijk tot snel
Liefs Denise, Yoëll en Linsey