mijn trots.....

Hey meiden,

ondanks dat alles hier tot nu toe super goed gaat kan ik de moed nog niet verzamelen om nu al weer overal op te reageren want heb giga spierpijn van de bevalling en ben nog hardstikke moe....maar goed tis ook nog maar net een paar daagies geleden he hahaha

Borstvoeding gaat super, Linsey is alweer 180 gram gegroeid en nog 105 te gaan en dan is ze alweer op geboortegewicht......ze slaapt tot nu toe ook stukken beter dan dr broer het enige nadeel is dat ze haar huiluurtje `s nachts tussen 1 en 3 heeft.....maar goed daar kan ik echt wel meeleven hoor....

zal nog ff een paar foto`s toevoegen van m`n nieuwe en complete gezinnetje

foto van mijn kids en mijn dinnetje en haar hubbie en Tygo

Yoëll die ook ff in de Tummy Tub wou zwemmen hahaha

Linsey aan het badderen

Oma (mijn mams) met dr kleinkids

Trotse broer die zuslief vasthoud

Vanavond gezellig samen in bad......prachtig om te zien hoor....

Linsey is nog aardig geeltjes......maar dat kan nog wel een tijdje aanhouden ook omdat ik borstvoeding geef....

Nou meiden,

Hopelijk tot snel

Liefs Denise, Yoëll en Linsey

Wat een leuke foto's en wat is Linsey toch een mooi poppetje. Maar ze heeft wel een (tot nu toe) heel ander gezichtje dan haar broer hoor....!

Geniet maar lekker ennuh, ik denk dat niemand je kwalijk neemt dat je niet overal op reageert. Meid kom op, even pas op de plaats hoor. Alle aandacht voor je gezinnetje nu!

Groetjes Fonske

Fons heeft gelijk: het is een heel mooi poppetje zeg! En wat een stoere grote broer ernaast zeg, heerlijk die foto's! Zucht en snik, het lijkt al zo lang geleden terwijl de volgende ronde ook niet zo lang meer duurt hier, hahahah! Raar mens ben ik hé?
En nog lekker rustig aan doen, niet reageren, gewoon lekker lezen op je gemak, blijf je lekker op de hoogte!

Kus, Marieke

Het is toch helemaal geweldig dat je zo snel al van die prachtige foto’s plaatst. Jullie stralen allemaal. Leuk om te zien dat het hele gezin zo geniet. Veel plezier van je moppies!

Van harte gefeliciteerd!!! Jouw leuke gozerd zou een tweelingbroertje kunnen zijn van onze Tom!!!! Kan nu gelijk even fantaseren hoe het zou zijn wanneer er een broertje of zusje voor Tom bij zou zijn!!!

Super!!

Terug
Bovenaan