Mijn twee kanjers.. (foto's)

Hoi mama's,

Even met mijn twee kanjers showen hoor....

Wat een rijkdom hè.. zucht..

Esmé mv Kay en Gwen

He Esmé, welkom thuis!

Gelukkig ben je van de pijn af. Nou ja, je moet natuurlijk wel herstellen.
Klinkt toch een beetje als een geluk bij een ongeluk dat ze die vleesboom hebben ontdekt en verwijderd.

Hoop dat je hulp krijgt (en aan neemt - want dat vinden wij vrouwen nog wel eens moeilijk) met het reilen en zeilen van je gezin/huishouding en uiteraard je eigen herstel.
En de mensen die wel willen komen, maar niet als hulp...gewoon verwijzen naar het kraamfeestje!

Sterkte!
Ellen mv Julian

Niets dan bewondering van deze kant, voor je twee kanjers, de manier waarop je je door deze hele toestand doorslaat en ook voor de altijd mooie foto's die je weet te maken. Daar ben ik best jaloers op.

Annemieke

Superfoto's weer Es! Wat fijn dat je nu alles achter de rug hebt en "alleen nog maar" even hoeft te herstellen! Maar als je dan naar die 2 lieve koppies kijkt, dan is alles weer goed toch? Wat een kanjers!!

Dikke kus van Cissy

OHHH, wat heeft kay een heerlijk verliefde blik in zijn oogjes voor zijn mooie zus zeg! Wat een ontzettend schattige foto's... Moet die twee snel eens samen live bekijken. Thomas blijft maar roepen dat ie naar Kay wil, en als ie jullie kaartje ziet zegt ie: baby gwem kijken bij Kay... ( Nee, is geen type fout, soms zegt ie Gwen en soms zegt ie Gwem...)

Liefs, marieke

Terug
Bovenaan