Mijn tweelingbuik...hoe groot gaat deze worden..

Met het mooie weer eindelijk weer eens zonder jas naar buiten..
Vele mensen kregen een beroerte van mijn buik hahaha..
Wanneer moet je bevallen?? ehhh officieel over 19 weken!!
Mijn 2 ling buik is groot en word steeds groter...
Dit is mijn 4 e zwangerschap maar ik heb nog nooit mee gemaakt dat mijn buik me nu al echt een beetje in de weg gaat zitten, normaal kon ik echt tot 37 weken alles doen...ik denk echt dat dat er nu niet inzit...
Verder zijn de damens wel drukjes in mijn buik...de een trapt naar beneden..(oeps lijkt net of ik steeds moet plassen) en de ander rond mijn navel!!
Ondanks dat het een zware "dracht"gaat worden vind ik het wel heel bijzonder...
fijne avond...xxx

lijkt me heel bijzonder om twee wondertjes in je buik te voelen, maar ik kan me voorstellen dat het wel jammer is dat bepaalde dingen snel te zwaar zullen zijn.
geniet ervan!!

zo bijzonder en zo anders dan eentje denk ik hahaha, mijn buikje is soms wat meer aanwezig dan de andere, sommige zien het niet eens... is ook wel weer jammer hahaha

het kan zijn dat je buik nu een tijdje stil staat he, de buik zegt niks over de kindjes en hoe z egroeien dus wie weet blijft het even zo ;-)

Hoop ook dat je het nog lang volhoudt, lijkt me inderdaad heel apart! Vroeger zei ik altijd dat ik graag een tweeling zou willen maar nu het zo ver is ben ik toch wel heel blij dat het er maar 1 is! Al was een 2e natuurlijk net zo welkom geweest :)

Terug
Bovenaan