Mijn uk bijt alleen maar in mijn borst tijdens bv, komt dit door de zwangerschap?

Hallo,

Ik wil even anoniem op de lijst, want ik weet sinds gisteren dat ik weer zwanger ben.

Ik heb een kleine van 10 maanden, dus ben eigenlijk altijd op de najaar 2004 moeders te vinden.
Mijn uk bijt al een paar weken alleen maar in mijn tepel tijdens de bv. Het doet echt ontzettend veel pijn. Ik overweeg nu maar om te gaan stoppen met bv, wat ik wel echt jammer vind, omdat het altijd zo goed is gegaan.

Ik heb zonet maar een fles kv gegeven, dus ben vandaag begonnen met afbouwen.

Heeft iemand tips of weet iemand raad? Ik vind het echt balen.

Bedankt.
 

Hay,

ik zou het eerlijk gezegt niet weten, daar ik voor't eerst zwanger ben. Maar misschien kun je deze vraag beter op het forum bevallen zetten. Misschien heb je daar meer kans dat je vraag beantwoord wordt.
Wel héél vervelend voor je zeg. Nou, succes ermee!

Groetjes Cody
37w
 
hoi meid,

het kan heel goed zijn dat , nu je weer zwanger bent, de bv achteruit loopt.

en natuurlijk heeft jouw kleine waarschijnlijk tandkrijg probleempjes nu, wel leuk natuurlijk maar erg pijnlijk.

veel succes hoor,

liefs Hester

 
hallo anoniem,

als eerste gefeliciteerd met je zwangerschap.
ik heb er zelf geen ervaring mee maar meen me te herinneren dat het zelfs niet verstandig is om bv te blijven geven terwijl je zwanger bent. De zwangerschap en de borstvoeding zou te veel van je lichaam vragen en dat zou ten koste gaan van de ongeboren baby.
misschien is het verstandig om kontakt op te nemen met de vk if huisarts.

veel succes ermee.

groeten nancy
 
Hai,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
Mijn eerste dochter had dat bijten ook, heb toen even goed opgelet en ze begon pas met bijten als ze haar voeding al binnen had... Dus honger gestild, ging ze spelen met mijn tepel. Ik kneep dan altijd in haar wangetjes (zodat ze losliet en dat deed ik niet zachtjes, want dat deed zij ook niet) en haalde mijn tepel weg. Als ik niet zeker wist of ze genoeg had, bood ik mijn andere borst nog aan, maar zodra ze ook daarop beet, was het afgelopen. Dit heeft heel goed geholpen, het is even een paar dagen volhouden maar als ze eenmaal doorhebben dat als ze je bijten ze geen borst meer krijgen, is het gauw over.
Ik heb trouwens mijn eerste dochter 2,5 jaar gevoed, pas gestopt toen ik al 6 maanden zwanger was van mijn tweede. Je kan ook gewoon door voeden, je lichaam maakt vanzelf meer aan. Maar dat leek mij toen niet verstandig, ik was door de BV al vel over been.
Kijk maar wat jou het beste lijkt, je kan in ieder geval rustig de tijd nemen om nog eventueel om te schakelen naar flesvoeding.
 
Terug
Bovenaan