Mijn vader is ziek.

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

mijn vader heeft 3 jaar geleden prostaatkanker gekregen. Hij is toen bestraald en het was verdwenen.
Nu is het dus weer terug en erger nog het is ook uitgestraald naar zijn ribben.
Nu wordt mijn vader in november alweer 80, maar toch, van mij mag die 100 worden natuurlijk.
Gelukkig blijft mijn vader positief (echt ongelofelijk). Hij wordt nu nog niet bestraald maar moet over 3 maanden terug komen.
Ik vind het vooral moeilijk dat de dokter niet echt kan zeggen of het nou heel ernstig is of niet, dus heeft hij nog een paar maanden of een paar jaar?
Ik wilde dit toch even van mij afschrijven omdat het me dagelijks bezig houdt. We zijn in juni ook al mijn schoonvader plotseling verloren dus dat zou betekenen dat onze dochter straks geen opa meer heeft. . . .

Nou meiden, bedankt vast voor jullie luisterend oor,

groetjes van Sonja

He bah Sonja, wat een vervelend nieuws.....
Laatst overleed de vader van een vriendin van mij en toen ze me dat vertelde liep er een rilling over mijn rug en zei: "Ik wil er nog niet zo aan geloof ik dat vaders dood kunnen gaan...." Ik moet er niet aan denken dat er iets met mijn vader gebeurd.

Je vader is trouwens wel al best oud. Natuurlijk maakt dat het allemaal niet minder erg, maar het viel me gewoon op. Mijn vader is 56 geworden dit jaar. Wel een verschil hè?!?

Ik hoop voor jullie dat een arts toch iets kan zeggen over de ernst van de situatie. Onzekerheid is slopend! Dan kun je beter weten waar je aan toe bent.

Maak veel foto's van je vader met Daniëlle.

Sterkte,
Karin

Ja dankjewel Karin, ik maak zeker nog veel foto's en filmpjes van ze.
Klopt dat mijn vader al oud is, ik ben zelf 35, maar mijn moeder is weer 18 jaar jonger dan mijn vader!
Maargoed, al wordt mijn vader 80, hij werkt nog steeds! Hij kan absoluut niet stil zitten, echt ongelofelijk. Ik hoop dat ik op die leeftijd nog zo actief ben.
Groetjes van Sonja

Wat vervelend voor jullie. Je geeft zelf ook al aan dat hij zo langzamerhand 'een gezegende leeftijd' heeft. Maar het blijft toch je vader en je wilt hem niet verliezen. Hoe oud hij ook wordt, het blijft moeilijk.

Het enige wat je kunt doen is genieten van de tijd die je nog hebt. Of dat nou maanden of jaren zijn. En probeer het een plekje te geven, hoe moeilijk dat ook is.

Sterkte meid!

Liefs,
Marisa

Lieve Sonja,

Wat een rotnieuws....Hopelijk krijgt hij een goede prognose en kunnen jullie nog genieten van je vader om je heen en Daniëlle van haar opa.

liefs Maris

Hai Sonja,

Jeetje wat afschuwelijk voor jou en je familie. Ik kan er even geen ander woord voor bedenken!
Veel sterkte de komende tijd!

x

hoi

wil je even heel veel sterkte wensen

en ik duim voor jullie dat je je vader nog lang bij je mag houden

liefs moekje en Ryan

Heel veel sterkte!! Hopelijk mag je nog lang van je vader genieten, en de kinderen van Opa!!

Terug
Bovenaan