mijn vent is het een beetje zat....

A

Anoniem

Guest

nou mijn ventje is het klussen om een baby een beetje zat. hij wilde niet eens klussen tijdens de eisprong. grrrrrrrrrrrr.

ik ben eind april voor het laats ongesteld geweest in de stopweek van de pil en daarna gestopt. verder niet ongi gesweest helaas. ik mag 1 aug naar de gyn.
dan gaat ie kijken wat er is. heb wel in maart een inwendige echo gehad waaruit bleek dat alles in orde was. dus snap er vrij weinig van eerlijk gezegd.

we klussen en klussen maar en geen kindje. weet dat je na 14 jaar pilgebruik best geduld moet hebben hoor daar niet van maar toch.......

hoe gaan jullie mannen er mee ????

even aanvulling: inimini 25 jaar 3e ronde. eisprong gehad op 18 juli.

Hoi inimini,

Ik ken het mijn vriend is ook veel te ongeduldig en hij heeft ook zo iets van
schiet eens op maar ja ik kan er ook niks aan doen dat het niet vlug gaat en ik zit
nog steeds in ronde een en kan nog niet beginnen met tellen omdat ik niet
wet f mijn cyclus nu al goed is. Maar ik zeg altijd tegen hem dat hij er niet
zoveel mee bezig moet zijn dat werkt een stuk beter.
Hoe mee je er mee bezig bent hoe langer het duurt voordat het werkt.
Verder wens ik je heel erg veel succes ermee en ik duim voor je dat het
niet te lang gaat duren.

Groetjes Simone eerste kindje ronde 1

Hoi inimini,

Ik ken het mijn vriend is ook veel te ongeduldig en hij heeft ook zo iets van
schiet eens op maar ja ik kan er ook niks aan doen dat het niet vlug gaat en ik zit
nog steeds in ronde een en kan nog niet beginnen met tellen omdat ik niet
wet f mijn cyclus nu al goed is. Maar ik zeg altijd tegen hem dat hij er niet
zoveel mee bezig moet zijn dat werkt een stuk beter.
Hoe mee je er mee bezig bent hoe langer het duurt voordat het werkt.
Verder wens ik je heel erg veel succes ermee en ik duim voor je dat het
niet te lang gaat duren.

Groetjes Simone eerste kindje ronde 1

Hoi Inimini,

Mijn man vind het soms maar zo gedwongen. 1 a 2 keer rond de eisprong lukt nog wel spontaan, maar daarna is de lol eraf. Wel wil hij graag een kind, en daar moet je nou eenmaal voor klussen. Maar ik begrijp dat bij jullie het spontane er ook een beetje af is. Gelukkig klussen we buiten mijn vruchtbare dagen ook nog. Dan hebben we echt meer plezier ervan. Dan 'moet' het niet.
Volgens mijn man ben ik veel teveel bezig met het zwanger worden. En dat klopt. Zeker sinds mijn miskraam (april) is de drang naar een kindje weer groter geworden. En nu zijn er in mijn omgeving ook nog meerdere zwangeren... Dat wil ik ook! Ook al heb ik al een kind.(zoon van 2) Ik wil dolgraag een tweede. Maar goed, die komt er vast! Maar dan moet er nog wel even stevig geklust worden!
Ik hoop dat jullie nu gauw antwoorden krijgen. Succes!

Groetjes, Kat

nou voor ons is het de eerste. we waren er eerst nog niet zo mee bezig maar ik heb een vorm van reuma en was gaan informeren bij de HA.

die stuurde me door naar de gyn. en ik ben helemaal onderzocht en heb het advies gekregen binnen een jaar tot anderhalf zou het beste zijn. wij gingen met goede moed klussen. maar ventje is dus een beetje ongeduldig.

en ik ben tot oermaat van ramp ook nog eens verslaafd aan forum. is ook niet zo handig want dan ben je er eigenlijk teveel mee bezig. en we weten eigenlijk allemaal wat er gebeurt als je er teveel mee bezig bent......

Hoi hoi

Ja dat klopt  als je er te vel mee bezig bent dat wil het zeker niet lukken.
Wat je ook kan doen als het lukt er een dag tussen uit met z'n tweetjes
lekker een dagje op stap en daarna romantisch dineren met kaarslichtjes en zo
dat doen wij ook wel eens en dan komt door de romantiek de kluslust ook wel
weer terug en dan ben je er een keer niet te veel mee bezig.
Wat wij ook doen 1 keer in de maand is gaan zwemmen in Arcen daar zit
vanalles bij in een zwembad met 39 graden water bubbelbaden turkse stoombaden
sauna en een bauty farm is echt heel erg relaxt en daar kom je echt van tot rust.
Het water is daar ook heel erg zout en dus goed voor je lichaam.

Groetjes Simone.

hoi inimini

Ik zit op als het zwanger worden langer duurt maar wou even reageren want ik herken het zo.

we zijn ruim een jaar aan het klussen voor een kindje..was afgelopen maad gelukt maar helaas al heel vlug een miskraam.

in het begin gingen me vriend en ik vol moed vrijen voor een kindje.maar na een tijdje ging bij ons de leukigheid er van af..
ik wou in me dagen om de dag want ik wou natuurlijk mijn kans niet laten lopen.

en als mijn vriend dan geen zin had werd ik best wel pissig erover.dat gaf spaningen en toen kwam bij mijn vriend het hoge woord eruit.dat hij het gevoel had dat we vreeen alleen om een moedje..hij zei ik wil een kindje uit liefde en niet om een moedje.

en om dat ik hem dat gevoel gaf kreeg hij steeds minder zin erin en zag de lol er niet meer van in..

ik zal je vertellen hoe erg het met mij was..

me vriend was 2x totaal geopereerd aan ze stuitje voor een abces en kom heel moeilijk vrijen..dat ging gewoon niet..en ik toch proberen om hem zover te krijgen,en als hij dan zij sorry schat maar het doet pijn het kan gewoon niet,nou dan had ik flink de pee in..erg egoistisch natuurlijk..

op een gegeven moment zag ik in dat ik verkeerd bezig was..en hoe moeilijk het voor mijn was,,ik gaf de strijd op..

ik heb hem de tijd gegeven en hem niks meer opgedrongen en nu is ons sexleven weer helemaal top..heeft best een tijd geduurd..

kijk ik weet natuurlijk niet hoe het bij jullie zit..maar   een ding weet ik wel probeer hem niet te voorzeren want dat werkt niet..geef hem de tijd en laat hem merken dat het niet alleen om een kindje gaat..

sucses gr maantje

Terug
Bovenaan