MIJN VENTJE LAG WEER IN HET ZIEKENHUIS

Mijn zoon Dean is bekend met koemelk allergie en is om deze reden pas met 6 maanden begonnen met bijvoeding ivm met verhoogd risico op een allergie.Nu was ik vorige week don begonnen met het introduceren van kippenvlees .En meneer vond het heerlijk todat meneer vanaf don avond alle flessen weigerde.Ik heb gewacht todat vrijdag 5 uur en heb toen de huisartsenpost gebeld en die het verhaal uitgelegd!Hun reactie was of ik mijn huisarts niet had gebeld.Heb ik bewust niet gedaan om effe te kat uit de boom te kijken,maar goed ik mocht langskomen en Dean werd doorgestuurd naar de Ehbo om gezien te worden door de kinderarts.Deze kon niks vinden en liet aan ons de keus of opnemen of lekker mee naar huis.Wij hebben ons ventje dus weer meegenomen naar huis.Maar hij bleef flessen weigeren en had een knalrode huid.Dus zijn we dins weer terug gegaan op de polikliniek en hebben we uitgelegd dat onze boy nog geen 100 ml dronk op een dag en zeer onrustig was.Ze hebben hem dan ook opgenomen en een aantal bloedtesten gedaan.Hieruit is dus gebleken dat hij een hevige eiwit allergie heeft en zich dus gewoon beroerd voelde door het eten wat hij gekregen had.Vanaf vandaag is hij weer thuis en drinkt hij weer normaal.Het is alleen jammer dat ze je eerst min of meer het idee geven dat je overbezorgt bent waardoor er mischien mensen zijn die dan niet aan de bel durven te trekken.

Goh, wat vervelend voor jullie. In ieder geval goed dat je nu weet wat er met hem aan de hand is. Hoe gaat dat zich nu ontwikkelen. Ik bedoel, hoe moet je daar nu mee omgaan? Heeft hij een dieet, of krijgt hij nu alleen nog maar melk? Kan hij er nog overheen groeien of weet men dat niet?

In ieder geval sterkte.

Groetjes Fonske.

Mijn broer zijn kindje had dit ook..
Je schrik je inderdaad erg kapot.

Ben blij dat je er op deze manier mee om bent gegaan,.. zo zie je maar weer dat je naar je moedersinstinct moet luisteren.

Esmé mv Kay

hoi,
wat vervelend allemaal, en echt erg dat ze je eerst niet serieus namen.
dat wordt volgens mij wel lastig met een eiwit allergie, krijgt hij een speciaal dieet?
ik hoop dat het nu allemaal weer goed gaat, en veel sterkte.
groetjes steffie

Het kan zijn dat hij over de allergie heen groeit.Maar het kan ook blijvend zijn,nu is het zaak dat we met de dietiste gaan puzzellen om het juiste voedings patroon te vinden.Dean was in ieder geval doodmoe van alles want hij heeft vannacht voor de allereerste keer geen nachtvoeding meer gehad!Vanmorgen lag hij gelukkig weer lekker vrolijk in zijn bedje.
groetjes en allemaal een prettig weekend!

Terug
Bovenaan