mijn verhaal

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik zit vaak op deze site jullie verhalen te lezen, vandaag heb ik eindelijk de moed gehad om zelf ook maar een stukje te schrijven.

Wij zijn nu al 13 maandan bezig om zwanger te worden, maar het wil niet echt lukken. Toen ik net gestopt was met de pil ben ik de eerste vier maanden niet ongesteld geweest en daana was ik ineens om de twaalf dagen ongesteld. Toen ben ik toch maar eens bij de huisarts langs geweest en deze heeft mij doorgestuurd naar de gynaecoloog. De heeft mij toen primolut gegeven om de menstruatie wat beter te laten verlopen, maar helaas had hij ook het bericht dat ik geen eisprong heb, dat was dus flink balen. Hij heeft mij wel gelijk clomid gegeven, maar de lichste pillen werkte ook niet. De dubbele dosis de maand erna sloeg gelukkig aan, zo kwamen we tenminste ergens. Nu heb ik drie succesvolle kuren gehad, maar helaas nog niet zwanger. Iedereen in mijn omgeving zegt dat ik me er niet zo mee bezig moet houden, daar hebben ze natuurlijk helemaal gelijk in, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan, zeker omdat ik echt heel veel last heb van de bijverschijnselen van de clomid.

Op het moment ben ik vijf dagen over tijd, maar de zwangerschapstest was negetief. Over drie dagen doe ik voor de zekerheid nog een test (mits ik natuurlijk niet ongesteld ben geworden) is deze weer negatief ga ik de gynaecoloog maar weer eens bellen.

Ik wilde het eigenlijk alleen even van me af schrijven.

Groetjes Natascha

Hoi Natascha,

Wat balen zeg! ik hoop voor je dat het ook de moeite is om in deze onzekerheid te zitten en dat je dus inderdaad zwanger bent, dat zou geweldig zijn voor jullie!
Ik wens je heel veel succes en hou me op de hoogte he?

Liefs Lieselot

Hoi Natascha,
Fijn dat je er ook bent.
Tuurlijk ben je met zwanger worden  bezig, das toch normaal, je wilt toch graag zwanger worden? Vooral als het nog eens lang duurt ook. Laat die mensen maar kletsen hoor, het liefst nog dat ze hun mond houden vind ik.
13 maanden.....lange tijd......hopelijk vang je hier wat van het strooisel....

Hai,
Wat balen, zelf ben ik ruim twee jaar bezig en dat zeggen ze ook tegen mij, maar iedereen die het wil is er toch veel mee bezig, stoor je niet aan wat anderen zeggen wat jij voelt moet je doen!
Wens je veel sterkte en hoop dat het snel lukt!

gr Loona

Hoi Natascha,
Wat vervelend voor jullie!!! Hopelijk lukt het nu toch om zwanger te worden!!
En wat mensen er van zeggen in je omgeving moeten jullie je niks van aantrekken de buiten wereld is gewoon zo hard!!! Het blijft jullie keuze toch en zo is het maar net!!!

Heel veel succes!!!

Groetjes Sandy  

hoi natascha
ik leef met je mee,en weet precies hoe jij je voeld,wij zijn net aan ronde 11 begonnen.
ik word ook steeds ongeduldiger,ze zeggen inderdaand dat je je er niet zoveel mee bezig moet houden ,maar hoe langer het duurd hoe meer je er mee bezig bent,dus...we moeten geduld hebben maar dat valt niet mee!!
ik ben altijd heel regelmatig ongesteld daar ligt het hopelijk niet aan,maar ja we zullen wel zien.
maar ik wil jullie veel succes en geluk toewensen.

groetjes tam80

Ooooh meid wat een verhaal...
Ik hoop voor je dat je ongi uit blijft en dat je zwanger bent!
Ik zal heeeeel hard voor je duimen!!!

Succes

Liefs Leah

Terug
Bovenaan