Mijn Verhaal...

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Nou ik ga het ook maar eens van me afschrijven hier.
Ten eerste mocht het wel duielijk zijn ik wil dolgraag een kindje

in 2001 woonde ik samen en mijn kinderwens was erg vurig na een jaar gewoon proberen en kijken of we geluk hadden maar dus zonder resultaat naar de dokter geweest daar gestart met een inwendig onderzoek bloed onderzoek en ik moest een temp.lijst bij gaan houden

inwendig onderzoek was goed bloed was ook goed en me temp lijst verzaakte ik 9 de relatie ging niet goed meer..

uiteindelijk is de relatie ook op de klippen gelopen dus ergens maar goed geweest dat er geen kind in het spel was.

dus ook gestopt met onderzoeken doen..

nu heb ik een hele lieve vriend al anderhalf jaar en ja we willen dolgraag een kind wel moeten we eerst nog zorgen voor de goede basis( huisje/werk) maar daar zijn we hard aan het werken.

nu is het dus zo dat ik al vanaf januarie geen pil meer slik me cycles klopt volgens mij van geen kant   ben vaak overtijd en dan doe ik weer een test of 3 en steeds baal ik omdat er niks uit komt. en tja dan wordt je weer ongi dus hoop teleurstellingen steeds

nu heb ik net zitten kijken en ik ben 9 augustus dus voor het laatst ongi geweest en net hadden we gegeten   en ben me toch misselijk pffff... eergister was dit ook al het geval...en ben me toch een partijtje moe pff ( of zou dat aan het weer liggen?)

ik weet het gewoon niet ik denk serieus heel vaak dat ik misschien wel onvruchtbaar ben me lichaam is gewoon super raar.. ik dacht altijd dat als je zwanger was je dan pijnlijke borsten en zo heb nou bij mij is dat dus het geval als ik ongi moet worden of ben..

ik snap het gewoon niet meer :S

kent iemand dit ?
of heeft iemand tips voor me ?

Liefs Missparel

hoi,

Wat een verhaal. Ik snap dat je zorgen maakt.
Erg vervelend allemaal voor je. Maar ben wel blij voor je dat je nu zo gelukkig bent met je vriend. Ik ben pas bezig. Ben eind juli gestopt en ben toen 1x nep ongi. geweest zoals ze dat hier noemen.  toen 47 dagen overtijd en toen toch ongi.
Zit nu als het goed is in mijn eisprong week. Ik begrijp je dus wel kwa onregelmatig. Dat  is echt erg vervelend en je lichaam kan je erg voor de gek houden.
Maar omdat jij al best even bezig bent is het helemaal irri.
Ik ben nu al aan het tempen om te kijken wanneer ik mijn eisprong heb.
Misschien raar zo snel al maar we willen ook graag een kindje.
Ik zou als ik jou was gewoon een test doen is die negatief. Dan beginnen met tempen.
Is ie positief wat kan. Dan ben ik heel blij voor je.
Dit is wat ik je kan vertellen. Twijfel je echt heel erg zou ik gewoon naar de ha (huisarts) gaan.

Succes en ik  voor je1

Liefs An

Hoi

Ik denk dat het wel is tijd word om te testen vind je ook niet.
je zit al op dag 65 ,nou gaan ik ervan uit dat je cyclus ook al was hij onregelmatig niet zolang duurde.
En je geeft ook al aan dat je 2 dagen misselijk ben rond etenstijd.
Nou meis je moet het zelf natuurlijk weten maar er is denk ik wel een goede kans dat je zwanger bent.

succes

groetjes bianca

Ik bedoel 19 dagen overtijd sorry! Foutje! Maar met de pil was mijn cyclus 28 dagen dus was 47 dagen na mijn laatste ongi.
Liefs An

Nou eergister had chris een lekker bordje eten gemaakt en wat denk je na 3 hapen ik werd misselijk en heb de boel ondergekots( hij kan wel lekker koken hoor haha)

Vandaag lekker bordje hutspot ik had echt trek maar na 1 hap super misselijk

nu net kreeg ik dus weer trek ik dacht van nou ik doe 2 loempiatjes in de pan   nog niks aan de hand...in de tijd dat die dingen in de pan zitten ik naar de wc en ik denk oo lekker loempia zo en ik word me ineens beroerd en misselijk

dus de loempia maar aan huisgenoot gegeven en die bleek nog een test te hebben dus die gaan we zo maar es proberen
pfff

liefs

pff eindelijk geplast zeg  nu ff wachten op uitslag ik hoop van ja maar ben bang voor een dikke nee

nou dikke nee dus
nu moet ik dus zien uittevogelen wat mijn cycles is want die klopt echt nooit bij mij
iemand tips?

liefs Missie
(nu ga ik toch maar naar bed )
sorry dat ik zoveel ineens plaatste :p

Terug
Bovenaan