mijn verhaal

Hoi iedereen!

Ik heb vorig jaar erg last van angstaanvallen gehad.Ik durfde niet naar buiten en als er visite kwam ging ik naar bed toe wilde er niet bij zijn.
In februari ging het ineens en stuk beter met me.In maart dacht ik ineens van dat ik maar eens een testje moest gaan doen om te kijken of ik zwanger was want ik was nog steeds niet ongesteld en ik slikte nog wel medicijnen.En ja!!!!!!ik ben zwanger!!!!
Ik heb nou dubbele vreugde :ben zwanger en ben van mijn angstaanvallen af omdat mijn lichaam nu zelf dat hormoontje aanmaakt door de zwangerschap wat ik normaal mis.ik ben nou 23 wk en alles gaat helemaal goed met de baby gelukkig. Ben super gelukkig en hoop met nog meer toekomstige moeders in contact te komen die ook last van die angstaanvallen hebben gehad en hoe het hun nou verloopt.Ik ben wel van plan om na de zwangerschap weer medicijnen te gaan slikken voor de zekerheid.
Heel erg bedankt dat jullie mijn verhaal ook wilden lezen en hoop op vele reacties!
Groetjes Mirelle




 
Ik heb ook last van angstaanvallen gehad en daardoor straatvrees.Toen ik wist dat ik zwanger was ben ik ook gelijk met mijn medicatie gestopt . Ik heb 3jaar Seroxat geslikt. Ik ben nu 35 weken zwanger en sinds vorige week ben ik weer wat angstiger geworden. Nu denk ik zelf dat dat komt omdat ik een hele lage bloeddruk heb en slecht slaap waardoor ik regelmatig duizelig ben en een beetje oververmoeid raak. Mijn weerbaarheid is wat verminderd.
Verder vind ik het nu ook heel spannend worden zo voor de bevalling.Ik moet ook zeggen dat ik me de hele zwangerschap heel goed heb gevoeld en geen last van angst en paniekaanvallen heb gehad. Ik zou zeggen geniet ervan. Probeer niet te veel spanningen op te doen en zorg dat je lekker uitgerust blijft. Zelf weet ik nog niet of ik weer medicijnen ga slikken.
 
heel erg bedankt voor je reactie,
ik hoop dat je angstigheid van nou snel weer overgaat!!!Heel vervelend is dat.
Denk idd ook dat het wat met spanningen te maken heeft omdat je nou ook vlakbij de uitrekendatum bent,en idd ook door het slecht slapen enzo.
En ja ach zolang het goed gaat waarom dan na de zwangerschap weer slikken he.
 
hoi Mirelle,
angstaanvallen ? dat lijkt me eng ! sjee wat erg lijkt me dat. nou ik vind het hardstikke knap van je dat je er zo positief tegenaankijkt als je kleintje er straks is. goed hoor ! Ik hoop voor jou dat het na je bevalling wegblijft en dat het niet meer terugkomt.
succes ermee ! Merel+
 
Harstikke fijn dat het nu zo goed met je gaat, want het lijkt me heel moeilijk om van die aanvallen te hebben. Ik hoop dat je je zo goed blijft voelen en natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap!
 
hoi mirelle.
ik slik nog stees een halve antidepressiva, dat adviseerde de dokter gewoon om door te slikken. ik heb ook erg last van een soort paniekstoornis. dan denk ik dat mijn hart het begeeft, als ik hartritmestoornissen heb enzo.
ik weet dat het heel vervelend is om altijd maar paniek te hebben. nu gaat het overigens wel goed. alleen krijg ik nu tijdens mijn zw.schap weer veel last van hartoverslagen enzo. en dat roept weer angst bij me op.
gr. van mij
 
Terug
Bovenaan