mijn verhaal

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal
ik mag jullie meedelen dat we in blije verwachting zijn van ons eerste kindje en dat ik er nu pas van kan genieten want ..
ik heb een horror verhaal meegemaakt.
ik deed mijn zwangerschaps test en was natuurlijk helemaal in de wolken mijn leven kon niet stuk ik natuurlijk de verloskundige gebeld voor een afspraak..
en ik moch komen natuurlijk maar ik zo een invaller krijgen omdat ze zelf op vakantie was...
nou ik was ben eigelijk nog kei misselijk   en had geen bloed verloren enzo dus ik ging er van uit dat het wel goed zat totdat ik daar binnen kwam het begon allemaal met leuk voorstellen nou ik dacht nou gaan we even er over praten en hoe ik het ervaar enzo maar nee de letterlijke woorden van de invalster ga alvast maar liggen dan zijn we daar vanaf ..... dus ja ik ga maar liggen voor de echo(inwendig) nou dus ze ging kijken het was allemaal wat vreemd natuurlijk ja dat was allemaal ook de eerste keer voor me nou en toen zei ze ineen keer pats boem "ja nou ik zie niks het is dood"
dus ik natuurlijk huilen ja logisch nou en toen begon ze al over me schoon te maken de volgende   dag ...maja ik had dus zo sterk het gevoel dat dit niet klopte en ging overstuur dat ik was naar mijn vriendin en die zei ook nou als jij niet zwanger ben dan ben ik gek want alle tekenen zijn er
ik belde gelijk het ziekenhuis voor een afspraak bij de gynocoloog twee weken later mocht ik komen ik men verwijskaart opgehaalt nou twee weken van spanning natuurlijk
die twee weken bleef ik spugen en moe en last van mijn bortsen en nog steeds niet gevloeid en toen kwam het moment van de waarheid ik moest gaan liggen na het gesprek...
en jah hoor ik was wel degelijk zwanger gelukkig en gynocoloog zei gefeliciteerd ik wist niet war ik het had ik was zo blij en kwaad op dat verschrikkelijke mens......en nu groeit er dus een mooi klein wondertje in me ....
maja ben nou zo bang ik hoop dat mensen wat aan mijn verhaal hebben en geniet er allemaal van ....ik ben nu 10 weken en 4 dagen yoepieeeee

Jezus zeg, wat een ****, die invalster!!!
Ik kan me voorstellen dat je daar een klap van krijgt (geestelijk dan).
Gelukkig zit nu toch alles goed, maar ik zou er zeker wat van zeggen tegen haar of tegen je eigen VK! Dit kan toch niet?!?!
Je zou toch verwachten dan mensen die dit soort beroepen uitoefenen zich kunnen inleven in onzekere, net zwangere vrouwen....?!?!??!! En dan zo'n botte, gevoelloze opmerkingen maken!!
AAAARRRGGGGHHHH, normaal ben ik niet zo opvliegerig, maar ik denk dat hormonen veel kunnen doen.... hihi!!!!!
Geniet lekker van je zwangerschap meid, dat doe ik ook (nu ik me eindelijk wat beter begin te voelen!! Ben ook veel ziek geweest).

Groetjes, Mickje
(11w6d)

Jeetje dit is toch niet normaal zeg! Hoe durft ze! Heb je haar nog gesproken? Ga je er nog wat tegen doen? Die meid moet ontslaan worden. Ongevoelig mens en dan ook nog zulke fouten maken, niet normaal toch! Als je nou op haar deskundigheid had vertrouwd dan? Grrrr hier ook opvliegende hormonen geloof ik, hihih.

Maar gelukkig blij je nu 10 weken zwanger. Gefeliciteerd meis! Geniet er lekker van
Ondanks alle kwaaltjes natuurlijjk. Die zijn hier sinds aantal dagen ook gearriveerd, hihih

Heel veel geluk!

Liefs Nathalie

hallo allemaal jah wat een verhaal he kan het zelf ook nog steeds allemaal niet bevatten jah ik heb er wat van gezegt en de verloskundige zei dat het zeker een gevolg ging hebben ben blij toe ...
stel je toch eens voor als ik het had weg laten halen en het leefde gewoon nou jah ik wil er niet eens meer over denken en ik hoop niet voor dat mens dat ik haar ooit openbaar tegenkom en vooral niet nu met al die hormonen hahaha maja ik ben nu heel gelukkig en geniet er nu extra veel van ....groetjes

hoi monica

wat een verhaal zeg!
gelukkig is wel alles goed en was je gevoel dus de hele tijd al goed!

als je een curretage had overwogen, dan had de gyn toch eerst nog een echo gedaan hoor! bij mij hebben ze ook een extra echo gedaan toen de verloskundige erachter kwam dat ons kleintje het niet meer deed.
maar het blijft heel cru!

geniet maar lekker van je zwangerschap!
liefs Carina

Jee wat een verhaal...
Gelukkig dat je op je gevoel af bent gegaan!
Wat fijn dat het allemaal goed is, Gefeliciteerd...

Die invalster moet inderdaad aangepakt worden.. Dat is niet normaal!!
Ik hoop dat het grote gevolgen heeft voor haar.

Geniet van je zwangerschap meid..

Liefs,
Nancy

Terug
Bovenaan