A
Anoniem
Guest
Ik bijna 3 jaar bezig geweest om zwanger te worden.Toen ik stopte met de pil bleef mijn eisprong uit e nwerd ik helemaal niet mee rongesteld.Na een half jaar proberen liepen we al snel in het dijkzichtziekenhuis.Bij mijn vriend was alles goed en ik kreeg een hele colascreening (bloedafnames enz enz).Bij mij was er ook niks aan de hand aar het enigste wat er aan mankeerde was dat door het stoppen met de pil mijn hele hormoonhuishouding in de war was en ik meer mannelijke dan vrouwelijke hormonen had...raar maar waar.Ik begon gelijk de 1e maand aan 1 tablet clomid waarna ik moest bloedprikken om te kijken of ik van 1 tablet een eisprong kreeg.Dit was niet het gevel.De 2e maand gelijk naar 2 tabletten en ja hoor,ik had een eisprong e nmooi op tijd.De 3e maand ook weer 2 tabletten geslikt en toe nzijn we 2 weken op vakantie naar lanzarote geweest om eve nbij te komen.Tot ik in de 2e week van mijn vakantie ziek werd.Ik wilde naar huis en kon nergens meertegen.Na een zwangerschapstest gedaan te hebben was ik zwanger.2 dagen nadat ik terug was van vakantie had ik al een afspraak in het ziekenhuis voor een echo en ja hoor ik was 5 weken zwanger.20 april 2005 was ik uitgerekend maar ik beviel 2 weken later op 3 mei 2005,ik was dus 42 weken zwanger.Mijn zwangerschap is goed verlopen en be nalleen de laatste week van de vakantie ziek geweest.Ik heb een hele lange e nzware bevalling gehad maar we hebben een heel mooi zoontje gekregen die senna heet.Hij is alweer 15 maanden.Wij wille ngraag een 2e kindje dus tegen die tijd moet ik naar de huisarts en die schrijft dan 2 chlomid tablette nvoor.Na de geboorte ben ik de pil niet gaan gebruiken en was mijn menstruatie erg ongeregeld,soms een half jaar niet.Nu komt het geleideijk netjes achter elkaar,soms zit er 6 weken tussen.
Dus meiden,geef de moed niet op.Ik duim voor jullie.En wees niet teveel bezig met zwanger worden daar heb ik ook van geleerd.Ik heb het even naast me neer gelegd en wat gebeurde er...ik was zwanger.Groetjes esther.
www.schatjuhsenna.mooiste-baby.nl dit is de site van mijn zoontje.Ik was zo blij dat ik een site ben begonnen.
Dus meiden,geef de moed niet op.Ik duim voor jullie.En wees niet teveel bezig met zwanger worden daar heb ik ook van geleerd.Ik heb het even naast me neer gelegd en wat gebeurde er...ik was zwanger.Groetjes esther.
www.schatjuhsenna.mooiste-baby.nl dit is de site van mijn zoontje.Ik was zo blij dat ik een site ben begonnen.