mijn verhaal

Beste allemaal !
mijn naam is alexandra en ik ben hier al eerder een keer geweest . Toen bij mij de diagnose PCOS gesteld werd, heb ik een beetje afstand van dit forum genomen . na drie mislukte IUI pogingen en inmiddels 30 kilo afgevallen , zijn wij nou onder behandeling in het VU amsterdam . Hier hebben ze mij en mijn man nogmaals helemaal onderzocht en , er is gebleken dat ik helemaal geen PCOS heb , want alle symptomen die hierop wijzen zijn bij mij niet van toepassing . Dus druk maken (om niets) ! Nu sta ik op de wachtlijst voor een kijkoperatie en dan nogmaals 3 IUI pogingen ! Nou spannend dus . Ik blijf zeggen ,dat kinderen krijgen niet van zelfsprekend is ! Het is en blijft een wondertje !  

groetjes en heel veel sterkte  

Alexandra en Michiel  

jeetje wat een verhaal zeg! is idd een wondertje als je weet dat je alles moet doen om zwanger te worden, niet bij iedereen gaat dit vanzelf, bij ons duurt het ook al 15 maanden, en ik weet dat je lichaam je echt zo voor de gek kan houden, denk je dat je alle simtomen van een zwangerschap hebt, en 1   dag later ben je weer ongi. maar ja zoveel energie en zoveel moeite is wel voor een heel mooi geschenk! dus wij gaan ook gewoon door.
veel sterkte, ik hoop dat het bij jullie ook snel lukt!
groetjes danielle

Terug
Bovenaan