mijn verhaal

hoi allemaal
ja ik wil dit meschien toch even kwijt heb afgelopen zaterdag een miskraam gehad van een tweeling. we hadden op week 5 a 6 een echo gehad omdat ik niet precies wist wanneer ik zwanger was geworden bleek een een week of 5 a 6 te zijn.
nu afgelopen vrijdag kregen we het nieuws dat er dus 2 waren oei wel even wennen aan het idee maar oh zo gelukkig helaas mocht het niet zo zijn had smorgen s wat bruinachtig verlies en in de loop van de dag werd de pijn erger en kwamen er dus ja de vruchtzakken eruit in de gehele dag. zowel lichaamlijk als geestelijk deed dit wel erg veel pijn...
nu heb ik nog wel wat licht bloed verlies en tja weet dus niet zo goed wat me nu te wachten staat.. ben van de ene kant meschien vrij nuchter want liever nu dan als het kindje echt levensvatbaar is.. ik was gelijk zwanger geworden na dat ik gestopt was met de pil...
dus maar nu op naar de volgende poging wel op het moment een heel leeg gevoel. bleh baal toch wel een beetje...
liefs mij

Heel veel sterkte !!
Lucht je hart maar lekker hier, dat werkt echt. Hoe nuchter je ook bent het doet pijn, en het is fijn te weten dat er mensen zijn die snappen wat je voelt.

Sterkte,

bons

Hoi Vera,
Sterkte gewenst hiermee!
Ik ben ook vrij nuchter en kon er aanvankelijk ook goed mee overweg dat het mis was gegaan, maar ik moet zeggen dat ik het er soms toch best wel moeilijk mee heb.
Ik kan me je lege gevoel wel voorstellen.

Groetjes van Caroline

NB m.b.t. het medische deel moet je misschien even contact opnemen met de huisarts

ja ben in contact met de vk dus neem aan dat dat op zich voorlopig genoeg is overigens begleiden hun mij dus onzettend goed....
iniedergeval bedankt alvast voor jullie reacties...
liefs mij
en jullie ook veel sterkte

Jeetje meid, wat vervelend!
Ook ik heb een miskraam gehad, had vanaf het begin af aan eigenlijk al het gevoel dat het mis zat! Ben een week thuis geweest toen het was gebeurd, heb er goed bij stil gestaan en veel gehuild! Ik heb het goed verwerkt en het een plekje gegeven, ik kan er nu goed mee overweg, maar heb het er nog steeds wel eens over, hoor!
Ik had nu ongeveer wel moeder geweest van ons eerste kindje (want zo blijf je het zien), 26 augustus was mijn uitgerekende datum en bij de 9e week ging het mis! Maar net als jij zag ik het ook liever toen gebeuren dan later in de zwangerschap, en mijn enige troost was eigenlijk, dat het vruchtje waarschijnlijk niet goed was!
Ik ben nu weer gelukkig zwanger (morgen 27 weken) en uitgerekend op 8 december!
Kortom, ik leef met je mee!

Veel liefs Karina (decemberforum)!

Hoi Vera,

Ook ik wil je sterkte wensen. Het is best een ingrijpend iets en je hebt er toch echt wel de tijd voor nodig om het een beetje te kunnen verwerken.

Ik wens je dan ook heel veel sterkte, hoop dat je snel weer opknapt en dat je weer net zo snel zwanger zult zijn als toen en dat het dan wel goed gaat!

Liefs

Cath

toch heel erg bednkt voor julie reacties en ja karina idd je bent er wel mee bezig op de een of andere manier da klopt je gaat toch een klein beetje twijfelen aan jezelf en smorgens wordt je wakker en denk je oh ja het is weg.... en dan laat ik toch wel een traantje net zoals nu bah eigelijk baal ik er toch wel een beetje van nou kop op hahaha ja soms moet je die woorden tegen jezelf zeggen..
maar ja ik heb nu in totaal maar 3 dagen gevloeid en nu is het zeg maar een beetje bruin morgen maar de vk bellen en een afspraak voor een echo maken.... dan kunnen we idd weer gaan klussen zoals velen dit op het forum noemen....
hahaha
en karina geniet ervan dikke knuf mij

Terug
Bovenaan