Mijn verhaal!

Nou meiden dan ook van mij een uitgebreid bevallings verslag!!

Donderdag 10 maart ben ik gestript door de verloskundige, ik had toen al wat ontsluiting. Mocht dit niet tot een bevalling lijden dan moest ik de volgende dag naar de gyn. Nou geen bevalling dus ik kon de volgende morgen om 11 uur naar de gyn!! Ik voor de zekerheid mijn ziekenhuistas maar meegenomen (wou toch wel aandringen op inleiden!!) In het ziekenhuis aangekomen moest ik eerst aan de ctg, inmiddels was het 12.30 en liep ik met mijn ziekenhuistas bij de gyn naar binnen. Die keek met vragende ogen naar mijn tas!! hahaha en uiteindelijk vroeg ze wat ik dacht dat de bedoeling was "nou mevrouw ik hoop dat ik vandaag ingeleid kan worden" OHHHHH zij de gyn dat is niet gebruikelijk zo midden op de dag. K*t dacht ik hahah. Ik het verhaal bij haar gedaan over groot kind enz!! toen heeft ze een inwendig onderzoek gedaan en had ik al 3cm ontsluiting! Ze keek me aan en zij ik maak voor jullie (vriend was er ook bij!!) een uitzondering we gaan nu naar de verloskamers en ik breek daar je vliezen, ik blij!! Eenmaal aangekomen bij de verloskamers bleek het helemaal vol te zitten en konden ze me vandaag niet meer inleiden! Wat een domper ik kon de volgende ochtend om 7 waarschijnlijk wel terecht, of ik moest natuurlijk al spontaan zijn bevallen!!
Dus wij maar weer met mijn ziekenhuistas naar huis. Om 17.00 uur heb ik nog ff wat Chinees gehaald want koken daar had ik geen zin meer in. Tijdens het eten toch wel wat kramp. Was benieuwd of deze kramp wat had gedaan met de ontsluiting dus maar ff de VK gebeld. Ik was boven de was aan het doen toen de VK om 19.15 uur 's avond aanbelde. Na inwendig onderzoek bleek ik 5 cm te hebben. Haar voorstel was om naar het ziekhuis te gaan en daar mijn vliezen te breken, gelukkig was er nu wel plek in het ziekenhuis!!
in het ziekenhuis bleek ik al op 7cm ontsluiting te zitten (wat heerlijk zonder pijn en wel ontsluiten!!!) om 19.44uur heeft de VK mijn vliezen gebroken en kreeg ik echte weeën na een kwartiertje had ik persdrang, Ik weet van mezelf dat ik behoorlijk heftig kan persen dus de VK maar ff gewaarschieuwd, ze controleerde snel of ik op de 10 cm zat en toen ze zij je mag ging ik los hahahaha in 1 perswee heb ik Daley om precies 20.00uur op de wereld gezet! Een heerlijk mannetje van 4610gram en mama maar 2 hechtingen! Netjes toch,hahahaha.

Nou meiden zo zou ik er nog wel 10 op de wereld willen zetten maar we houden het bij 3!

Groetjes Anne

Terug
Bovenaan