mijn vervolg bericht!

A

Anoniem

Guest
hierbij mijn vervolg..

Ik ben vanmorge (EEN WEEK TE VROEG!) ongesteld geworde.
Ben er nu echt ff helemaal klaar mee.
Had zo'n goeie hoop.

Net weer de puregon besteld bij de apotheek, morgen ophalen en zondag weer beginnen met spuiten!
Mag volgende week vrijdag weer voor de eerste FM

Jeetje meid...wat klote!! Ik wilde eigenlijk een ander woord gebruiken maar dat staat niet zo netjes!! ;-)

Ik vind het echt heel rot voor je!! Hoe kan dat nou weer, een week te vroeg???? Daar word je toch helemaal gek van.... Het enige wat ik nu kan doen is je een hele dikke, lieve knuffel geven en je heel veel sterkte wensen voor de volgende ronde!!

Knuffel, knuffel, knuffel!!!!! Liefs Lynn.

klote meid!! Hormonen zeggen ook neit altijd wat. Ben zelf ook dwars door hormonen heen toch zwanger geworden, terwijl deze juist mijn ongi uit moesten stellen.

Heel veel sterkte bij de volgende ronde! Die ronde is van ons!

Dikke knuffel!

thnx voor jullie lieve berichtjes!
K heb er ff allemaal geen zin meer in, maarja we moete toch verder.

Op naar ronde 14

balen meid! Irritant juist als je goede hoop hebt! Echt klote!

Ik knijp hem nu ook want was vorige ronde na 19 dgn weer ongi geworden en zit nu op 22 dgn.. Als ik de 21e nog niet ongi ben wat ik uiteraard hoop! Ga ik de 22e een test doen. Ik weet niet wat ik moet voelen want ik had geen hoop meer voor deze maand..

Good luck voor de volgende ronde.

Dikke knuffel *****************

balen meid! Irritant juist als je goede hoop hebt! Echt klote!

Ik knijp hem nu ook want was vorige ronde na 19 dgn weer ongi geworden en zit nu op 22 dgn.. Als ik de 21e nog niet ongi ben wat ik uiteraard hoop! Ga ik de 22e een test doen. Ik weet niet wat ik moet voelen want ik had geen hoop meer voor deze maand..

Good luck voor de volgende ronde.

Dikke knuffel *****************

Terug
Bovenaan