mijn vervroegde verlof begint vandaag!

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

Ben bezig met mijn laatste uurtjes op het werk. Ga 2 weken eerder dan gepland met verlof ivm bekkenklachten. Baalde er eerst wel van maar ben er nu zooo aan toe!

Volgende week heb ik een liggings echo, gyn kon niet voelen afgelopen maandag of ze nu met d'r hoofd of billen naar beneden lag. Maar verder gaat alles goed.
Het komt inderdaad nu wel dicht bij. Een fijn vooruitzicht dat we straks ons meissie eindelijk kunnen vasthouden, maar ook wel een beetje beangstigend; de bevalling komt nu wel heel erg snel dichter bij.

Groetjes
Maple (Marielle)

heerlijk.....geniet er van!!!
nu eerst nog ff door de laatste uurtjes heen...
groetjes Ciske

hoi hoi

succes met de laatste uurtjes zet hem op en dan straks lekker genieten!!!!!!!!!!!!!

veel liefs angela

Ik ben ook eerder gestopt vanwegen bekkenklachten.... en ik kan je vertellen dat ik baal dat ik zo lang ben door gelopen. Ik voel me veel lekkerder en heb gelukkig minder pijn. Het is niet weg, maar ik kan gelukkig aan het einde van de dag lopen en moet niet meer al zittend de trap op !!!!!

En ja, ook al is het de tweede keer voor mij..... die bevallling komt nu wel erg dichtbij... Het is geweldig als het erop zit, maar voor het erop zit... haha

Gr Tanja

Terug
Bovenaan