Mijn viritueel praktijkje is geopend van 22:30 uur tot 07:00 uur !!!

A

Anoniem

Guest

Hoi mama's,

Ik ga zometeen de nachtdienst in,... zucht, geen zin..
Helpen jullie me de nacht door?

Ik heb namelijk een aangiftedienst en de maandagnacht is er nóóit iets te doen. Jullie begrijpen het al dat het zometeen een heeeeeeel lange nacht gaat worden..

Voor degene die zich vervelen en me willen bestoken met gore, grappige, leuke, ontroerende verhalen, plaatjes, rijmpjes etc.. Of is er gewoon niemand die met je wil praten? haha..

Mijn topic-praktijkje is geopend vanavond van 22:30 uur tot 07:00 uur

Gij zijn welkom!

Dr  Esmé mv Kay

Voor degene die zich vervelen en me willen bestoken met gore, grappige, leuke, ontroerende verhalen, plaatjes, rijmpjes etc.. Of is er gewoon niemand die met je wil praten? haha..

Wel weer typisch dat je "gore" als eerst noemt! Whahahaha!

Mocht ik niet kunnen slapen vanacht, dan meld ik me wel. Hoewel de kans toch groot is dat ik lekker in mijn warme bedje blijf liggen.....

Misschien dat de overzeese dames wel wakker zijn??

Werkse!

Ellen mv Julian

ook ik denk dat ik rond die tijd lekker in mijn warme bedje lig en ik jou dus niet kan entertainen
maar veel succes vannacht misschien is er een ander erg wakker 's nachts die jou graag gezeldschap wil houden

groetjes saskia

en werkse voor straks

mijn eerste gedachte was dat je een psychologisch praktijkje voor ons forumvrouwen was begonnen hahahahahaha

lijkt me ook niet veel aan, zo'n nachtdienst...

helaas ben ik niet zo van de gore grapjes, dat wil zeggen ik kan nooit iets grappigs onthouden

werkse!

liefs Jenneke

Maarruh....mocht je al eens van plan zijn geweest om een digitaal fotoboek te maken van Kay, dan kun je vanacht een heel eind komen.... Wel de foto's meenemen natuurlijk!

Hee Esmé,

Sterkte hoor............ pffff zal wel niet meevallen. Als ik het niet druk heb, ga ik nog wel een forummen (foei!!!), maar overdag gebeurt er nog wel eens wat..

Werk ze en tot morgen, want tegen de tijd dat jij aan de bak moet, lig ik er bijna in.

Groetjes
Susan

ps. Misschien nog wat leuke topics erin gooien? Daar ben jij over het algemeen wel goed in!!

eeej agent Esmé.... wat saahaaai zo'n lange nacht, nooit geweten dat je 's nachts ook gewoon aangifte kon doen.

Hier is het volgens mij zo dat je een afspraak moet maken en dat je daar soms best lang op moet wachten....

Tja afleiding..... ik vond het spelletje op de volgende link altijd erg geinige afleiding... ff proberen?
http://www.gamie.nl/spelletjes/pinguin.html
kweste van klikken, een keer links klikken dan duikt de pinguin en dan als ie halverwege is nog een keertje klikken dan mept de yeti..... succes

Esther

Heel veel succes vannacht. maa rik denk ook dat ik gewoon in mijn bedje lig straks.

Gr. Natasja mv JAmie

Terug
Bovenaan