mijn vriend doet anders HELP!!!!

A

Anoniem

Guest

Hey
ik heb een vraag sinds dat me vriend weet dat ik zwanger ben doet hij anders hij wil bijna geen sex meer en terwijl we daar voor geregeld sex hadden nu moet zo wat zeuren om het te krijgen en als het zo ver is lijkt het net een vrouw mankeer dan van alles en ik heb geprobeerd uit te zoeken wat het is maar hij zegt dat ie geen zin heeft wat ik dus niej kan begrijpen want toen ie nog niej wist dat ik zwanger was zei die dat nooit ik voel me egt zo kut hier over  heeft iemand dit ook graag zou ik wat tips willen want ik voel me nu zo onzeker
sorry voor dit rare onder werp maar ik weet het gewoon niej meer
groetjes carola

Hallo, kan het niet zo zijn dat je vriend het eng vindt om sex te hebben. Vaak hoor je dat mannen bang zijn dat de baby hier iets van merkt. Praat er eens met je vriend over. Sex tijdens de zwangerschap kan geen kwaad. Succes Ellen

Hoi hoi,

Misschien vindt je vriend het nu gewoon raar om sex te hebben. Mijn partner heeft dat ook. Mijn man doet nu b.v. aan voor de dienst/daad de kerk uit. Je moet er maar even over praten. Er zijn veel meer mannen die daar last van hebben.

Groetjes Joyce

quote: Joyce_B reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-08-2006 14:11:55'));

Hoi hoi,

Misschien vindt je vriend het nu gewoon raar om sex te hebben. Mijn partner heeft dat ook. Mijn man doet nu b.v. aan voor de dienst/daad de kerk uit. Je moet er maar even over praten. Er zijn veel meer mannen die daar last van hebben.

Groetjes Joyce

Hoi
jah dat heb ik gisteren gedaan en gezegt dat het geen kwaad kon maar hij zegt heb geen zin en dat heeft ie nog nooit gezegt voor ik zwanger was dus ik vroeg ben je bang dat ik een miskraam kreeg maar hij zegt van niej dus weet het niej meer en ik heb gezegt dat als mijn relatie er onder gaat lijden dat we een kind krijgen dan maar geen kinderen want wil me relatie niej kapot hebben wat vinden jullie van dit ik zit er zelfs aan te denken om het weg te laten hallen zo onzeker dat ik ben want we hebben meer ruzie ook en hij doet zo raar  weet het egt niej meer

Vraag hem wat er mis is, en of er uberhaupt wel iets aan de hand is? Misschien is er wel helemaal niets mis met de relatie, maar wilt hij gewoon geen sex. Normaal is het andersom dat de vrouwen geen sex meer willen, ik wil ook geen sex, vanwege pijn enzo komt vanzelf wel weer. Misschien komt het bij hem ook wel weer. Praat goed wat hij wilt nu en in de toekomst en wat hij nu verwacht??

Succes

Groetjes Claudia
24 wkn & 1 dg

Ik denk dat je er niet zo dramatisch over moet doen. Das niet goed voor je lichaam, dus niet goed voor je kindje.

Laat alles even lekker op zijn beloop, en begin dan voorzichtig een gesprekje...
Gewoon rustig, als jullie bijv. lekker tegen elkaar op de bank zitten, 'wat is er nu eigenlijk toch allemaal aan de hand'.

En laat dan ook merken, dat je door zijn gedrag, onzekerder word...
Dat je bang bent dat het aan jou ligt.

Komt vast wel goed joh.

Liefs Nens

Hier hetzelfde verhaal. Ook niet omdat hij er bang voor is dat het kwaad kan en mijn buik vindt hij prachtig, dus ook dat is het niet.

Alleen vindt hij het raar dat er een bewegend babytje tussen ons in ligt.

Anyway, ik ga hem niet dwingen. Maar jammer is het wel, want dit zijn juist die paar maanden dat het ongedwongen kan zonder angst dat je zwanger raakt (want dat ben je al) en zonder de pijn die misschien straks na de bevalling meespeelt.

Volhouden, meid, misschien draait hij bij.

M

hallo,
mijn vriend was bang dat er iets kon gebeuren met het kindje. Wij hebben er gewoon over gepraat en na 8 weken!!!!!!! geen sex gebeurde het vanzelf weer en sinds die tijd weet hij ook dat er niets kan gebeuren. Ik had wel de eerste keer een beetje bloed maar dat is niet erg daarna is dit niet meer gebeurd. Je moet het denk ik maar gewoon even laten rusten het komt vanzelf wel weer. Misschien is het een idee om gewoon lekker samen te knuffelen deden wij eerst ook dan hoeft de  daad niet eens. Ik snap wel dat je er behoefte aan hebt ik voelde me eerst onzeker erdoor en dacht dat hij mij niet meer aantrekkelijk vond.. maar gelukkig is alles goed gekomen.

veel suc6,
groetjes,
marike

Terug
Bovenaan