MIJN VRIEND DOET HET WEL EEN KEER MET KELLY!!!!

A

Anoniem

Guest
Zoals ik al eerder schreef kan ik de 12e helaas niet mee omdat ik moet werken (de enige 4 uurtjes in de maand die ik werk vallen dit keer precies op de twaalfde.)
Ons personeel is 1x in de maand een zaterdag vrij en dan moeten mijn vriend en ik het dus samen doen. En Esmé, zelfs dubbel uitbetalen helpt dan niet hoor!
Nu hebben we sinds enkele weken een nieuwe ster aan het front: Kelly.
Normaal gesproken duurt het wel een paar maandjes om iemand goed in te werken, maar Kelly pikt het zo snel op, dat mijn vriend vandaag zei:
Lieverd, ga jij maar lekker de 12e naar Breda, dan doe ik het wel een keer met Kelly alleen (werken natuurlijk....wat dachten jullie dan????)

DUS LADIES: Cissy en Fabio zijn  wederom van de partij bij de forumdag!!!!!

Groetjes van een hele blije Cissy

LANG LEVE KELLY hahaha wat leuk dat je nu toch meegaat!!!

Bianca (mv Sep)

Joepieeeeee!!!

Goed geregelt zeg!! Erg leuk,..
Er waren namelijk wat kerels die voor je wilde optreden en had ik dus afgezegd. Ga ze dus weer gelijk voor je boeken hihi..

Esmé mv Kay

wat heerlijk zo'n hubbie die alles voor je overheeft!!!!!
En ik zou ook voor die kleine gaan...
Liefs Maaike

Hihi, Als je de titel van een topic leest heb je vaak al wel een idee waar het heen gaat, maar nu was het me echt een raadsel!! Haha, leuk gebracht.
En die kleine doet net of ie heel wat ziet, maar aan de omvang van z'n buik te zien is het één groot toneelspel! Veel plezier met die mannen zaterdag!!
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan