Mijn vriend is verminderd vruchtbaar, wat nu?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Afgelopen week heeft mijn man zijn sperma laten controleren en nu hebben we gehoord dat hij vermindert vruchtbaar is. Er zijn te weinig zaadcellen en diegene die er zijn, bewegen onvoldoende.

Ik heb inmiddels 2 huisartsen gesproken, maar ze laten je zo aanmodderen vind ik. Waarschijnlik willen ze ons dit eerst laten verwerken, maar nu weet ik nogsteeds niet wat de vervolg stap is. Een vriendin had het over de gynacoloog en IUI en mijn huisarts had het eerst over de oncoloog  (of iets dergelijks).  

Wie kan mij iets meer vertellen of weet er iemand een site, of nog liever een forum waar ik iemand kan spreken die hierbij  te maken heeft.

Bedankt, Charlotte    

hey hallo,

wat een vervelend nieuws!!
maar lees een hoop verhalen dat het ondanks dat toch lukt al dan niet met een beetje hulp.

er was laatst hier op het forum een onderwerp over zink.
dat het had geholpen om de kwaliteit van het zaad te verbeteren.
moet je maar eens terug zoeken.

en misschien heb je hier wat aan : http://www.freya.nl/index.html

je kan er zelfs ook chatten.

succes,

liefs Bri

hoi ben ik nog een keer.....

ik heb dat forum onderwerp gevonden en naar boven gehaald....je ziet hem al staan met het kopje Yesss zink werkt.

liefs Bri

He Charlotte,

Wat vervelend allemaal zeg!!
Ik kan je helaas niet helpen met meer informatie maar ik zou gewoon teruggaan naar je HA en tegen hem zeggen dat je wil weten wat jullie verder kunnen doen.
Laat je niet afschepen gewoon volhouden tot hij aktie onderneemt.

Ik zal voor je duimen en hoop dat je toch onverwacht zwanger word.
Heb inderdaad ook gelezen dat zink helpt dus dat kun je in ieder geval proberen.

Succes Ilona!!

Hoi,

Ik denk dat je oncoloog niet helemaal goed begrepen hebt hoor, een oncoloog is er namelijk voor mensen met kanker. Kan hij misschien uroloog gezegd hebben? Die gaan over blaas, prostaat etc.

Ik zou toch nog even contact opnemen met je ha en concreet vragen wat nu de volgende stap is en of je doorverwezen kan worden. Laat je niet afschepen!

Kus Syl

Terug
Bovenaan