<p>Hallo, Mijn zoontje is nu ondertussen 4 maanden oud. Het leven is weer wat genormaliseerd. Ik ben ondertussen weer aan het werk. Mijn vriend was in het begin echt een enorm toegeweide vader. Wilde alles rondom de kleine wel doen. Dit hoeft natuurlijk niet. Maar hierdoor deden wij veel samen. </p><p>Maar nu is dit totaal omgedraaid. Alles lijkt hem te veel gevraagd. En er komt ontzettend veel op mij neer. En naast de zorg voor de kleine man. Werk ik dus ook nog en komt het hele huishouden ook nog op mij aan. </p><p>Nu sinds een week is onze kleine man ook nog een paar keer per nacht wakker en moet ik eruit om z’n speentje te geven. Mijn vriend zit op het moment thuis omdat hij geopereerd is. Waardoor de eerste weken heel veel op mij aan kwam.</p><p>Nu is hij aan de betere hand maar word er nog van alles van mij verwacht. Ik ben gewoon enorm moe. Terwijl hij tot 10 uur slaapt. Word er van mij verwacht er ”s ochtends uit te gaan met de kleine. En ”s avonds wil hij dat ik gezellig tot uur of 12 met hem op de bank serie kijk. En word hij eigenlijk chagrijnig als ik graag naar bed wil. </p><p>En nu vanmorgen vroeg ik of hij er even met de kleine jongen naar beneden wilde. Ik ben er vannacht weer een aantal keer uit geweest. Ik heb hem vanmorgen half 8 zijn flesje gegeven. En toen nog even in z’n bedje gelegd en 9 uur wilde hij niet meer slapen. En toen noemde mijn vriend mij lui. Omdat ik nog even een uurtje wilde liggen. En kreeg ik een sneer van “en dan wil je vanmiddag zeker weer slapen”. Ik probeer er met hem over te praten maar krijg alleen maar terug dat ik lui ben. Nu is hij naar beneden gegaan maar heeft de kleine man niet eens aangekleed. Ik weet niet meer wat ik hier mee moet. Ik merk dat ik gewoon uitgeput raak. En heel erg geïrriteerd raak. Heeft iemand tips?</p>