<p>hallo allemaal,</p><p> </p><p>ik ben 24 jaar en had twee jaar een relatie. Hoewel het niet altijd vloeiend was gelopen (hij had t al eens uitgemaakt) was ik stapelverliefd. Ik was ook flink van het padje af toen ik erachter kwam dat ik zwanger was. Altijd slikte ik de pil en deden we het veilig. De dag dat ik vertelde dat de dokter gebeld had MST de uitslag maakte mijn vriend het uit. Nog nooit heb ik zoveel pijn gegad. Ik voelde en voel me een. Complete mislukking.ik heb twee hbo studies is 3 jaar gedaan, een baan op management niveau een eugen bedrijf en veel vrienden. Toch voel ik me alleen , stom en zoveel pijn. </p><p> </p><p>Elke dag moet ik aan vreemden uitleggen hoe het kan dat ik alleen zwanger ben. Mensen hebben allemaal een vooroordeel en zeggen dan dat ik wel vreselijk moet zijn als mijn vriend me in de steek laat. Ik kan nier vertellen hoeveel pijn dit elke x doet. Iedereen zegt dat die me begrijpt maar niemand snapt hoeveel pijn het egt doet. Ik ben nu 30 weken zwanger. Maar ik eet nist (4 dagen al niet ) slaap niet al 2 weken. En mag er niks voor omdat ik een wondertje In mij heb. </p><p> </p><p>Ik sta voor 200 procent achter mijn keus. Ik wou Eb kon het niet weghalen. Maar hetdoet zoveel pijn dat iemand waar hè nooot mee ruzie hebt gehad je zo laat vallen. En het ergste ik voel me een mislukkeling. Ik stond altijd zo positief in t leven , hielp anderen altijd waar ik kon. Deed vrijwilligers werk. Dacht met iedereen mee. Maar dat was niet gevoeg ? Ben ik dan zoon vervelend persoon. Waarom kan je dit iemand aan doen ?</p><p> </p><p>ik praat met een psycholoog maar elke x voel ik. Me daarna slechter.</p>