mijn vriend twijfeld nu wel of geen baby??

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik   heb   zelf 4   kids   uit   mijn   vorige   relatie,en nu   een   relatie   met   mn vriend al   bijna   2   jaar wilde   we graag een   kindje   van ons   samen.

maa r na   2   miskramen twijfeld   hij of we   e r samen nog   aan   moeten   beginnen,zelf heeft   hij   ook   2 kids(oudere kinderen) die   hij   overigens   niet   meer ziet vanwege   oneinigheid   met zijn   ex.

Ik   ben   bes t verdrietig   hierom eigenlijk en we   krijgen dus   nu   steeds discussies   erover,financieel   is   hij   helemaal uitgekleed   door ex,en   zakelijk ook slecht   momenteel.

Dus tja tis   allemaal   moeilijk   op   dit moment,de   ene   kant vind ik   het   balen en   de   andere kant   denk   ik mwha   eerst maar even   orde   op   zaken stellen,voordat   alles   op mijn   schouders   terecht   komt.

In   de tijd   dat ik een   miskraam kreeg   moest ik het ook min of   meer   alleen   verwerken   omdat hij   ook problemen zakelijk   had   enzo.dus   soms   denk   ik daar ook aan   terug,dat hij   er   niet   was   voor   me.....
wat vinden   jullie??

lief s maagd

he meid
ik zou zeggen geef het de tijd het is ook best logies dat hij zo reageerd
laat het niet zo zwaar op je schouders zaken. anders word het nog moelijker dan het al is maar heb voor al geen haast, als je van discusie naar discursie gaat en je bent uit eindelijk zwanger lijkt het me nog zwarder om er door heen te komen. praat er samen over en niet te veel door drammen je relatie moet ook goed blijven denk daar voor al aan.
meid veel succes en we horen wel hoe  het verder met  je gaat.

liefs berna  

nee idd, wacht anders even tot het iets rustiger word in jullie leventje en probeer dan gewoon nog es...
hoe oud ben je eigenlijk en je 4 kinderen? gewoon nieuwschierig... komt vast allemaal goed liefs mama loes

hoi   meiden
dank   je w el   voor   jullie   lieve   reakties.

Ik   ben   dus   bijna   37,dus   veel   tijd   helaas   niet meer en   hij   is   43.
Mijn   kids   zijn   13,9,8 en 7.

Ik   had het gewoon   graag   gewild   maar hij is   gewoon   me
 heele   andere dingen   bezig!

zijn zaak   is   failliet verklaart   en   zit   dus   met   schulden,waar   ik   eigenlijk   weinig   van   af   wist,dus   ik   voel   me   nu   erg   rot   wan t ik   voel me   een   klein beetje   belazert nu.
Ik   had   alles   best goed voor   elkaar   ik   stond   er   al   6   jaar alleen   voor en bes t goed alles   op   de     rails geen   shitzooi,en   de   kids   gingen   allemaal goed   enzo,maarja   nu   dus al   ongeveer 2   jaa r een   relatie me t deze   man,maar   komt   allemaal rare vervelende   dingen in voor   da t ik me   wel eeens   afvraag   wat   deze   relatie me   allemaal   toevoegt voor mezelf   en   mijn kids.

POeh   wat heelijk   om even   te mogen klagen   bij   jullie....sorry   hiervoor...

liefs   maagd

Hoi meid,

Volgens mij moeten jullie toch echt eerst even samen orde in jullie leven krijgen...
Dingen uitpraten en zo...
Het zal het (denk ik hoor) ook niet gemakkelijker voor jullie maken als jullie nu zwanger zouden raken...
Ga eerst een goed samen praten joh...dingen uit de weg helpen...
Dan kunnen jullie jezelf er wel helemaal klaar voor maken...
Nou spui maar lekker hier...en verder heel veel sterkte!
En succes!

Liefs Linnepinnie

ik denk dat het idd zoals de rest al zegt het verstandigst is om eerst even orde op zaken te stellen. en er zijn genoeg rouwen van 40 die nog een kindje kunnen krijgen bv. (mijn mamsie ook)
ik wens je heel veel sterkte en het is toch heerlijk dat je hier dat soort problemen kwijt kunt, dus gewoon blijven doen!!

groetjes jantina

Terug
Bovenaan