A
Anoniem
Guest
<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik ben nieuw hier. Weet even niet meer wat ik moet doen, en hoop dat jullie wat tips voor mij hebben.</p><p>Mijn vriend en ik zijn al 15 jaar samen, ik ben 34 en hij is 35. We hebben samen 2 kids, jongen van 7 en en meisje van bijna 4.</p><p>Ik verlang naar een derde kind. Ik heb het bij mij vriend neergelegd en geprobeerd om erover te praten. Maar zijn antwoord is nee. </p><p>Soms denk ik dat hij toch twijfelt, maar als ik er dan over begin zegt hij "nee ik vind het goed zo". Hij ziet een hoop beren op de weg maar komt niet met goede argumenten. "Wil rust, ben moe, 2 is genoeg". Hij doet er ook erg nuchter en relaxt over...terwijl ik er zo naar verlang. </p><p>Ben ik nu egoïstisch? Ik ben gelukkig met mn 2 kids, we hebben een mooi huis, 2 auto's, allebei een goede job.</p><p>Het verlangen gaat niet weg. Wat moet ik nou? Me erbij neerleggen? </p><p>Denk ik soms over na om mn spiraal eruit te laten halen en niks te zeggen. Maar dat kan ik toch niet maken?!</p><p>Hij heeft gezegd, "een 3e kind gaat mij niet perse gelukkiger maken want ik ben al gelukkig hoe het nu is". Als het zou komen, zou hij het uiteraard accepteren.</p><p>Maar ik wil niets stiekems doen. Alhoewel het voor mij lijkt alsof hij net dat extra zetje nodig heeft...</p><p> </p><p> </p>