Mijn vriendin is bevallen!!!

Ik wil even vertellen dat mijn vriendin gisteren is bevallen van een gezonde dochter! Britt, mooie naam hè!

Ze heeft in totaal bijn 7 weken in het ziekenhuis gelegen ivm zwangerschapsvergiftiging, maar gelukkig is Britt een gezonde meid!

Ik ben zo ongelooflijk blij voor haar!
En tegelijkertijd is het ook wel moeilijk... het is zo confronterend!

Dat nieuwe jonge leven, het geluk, het maakt me bang..... bang dat het mij nooit zal mogen overkomen....

Ik ben onzeker, bang dat het ook dit keer weer op niets uitdraaid....
Ohhh wat duren de wachtweken weer lang... en ik voel niets raars, en als ik al wat voel, komt het door de hormonen die ik gebruik.....

Sorry voor mijn geklaag, maar ik ben zo blij dat ik het hier ff kwijt kan.....

Liefs Lill

Hoi lil
Ik had dat ook dat ik dacht volgens mijn wordt ik nooit mama en zo zie je maar ik ben ook zwanger geworden al duurde het wel lang toch is het gelukt.
Schat je moet er gewoon in blijven geloven en dat wij allemaal binnenkort een kleine in ons arme kunnen houden.
Ik denk ook aan jullie allemaal en hoop echt dat jullie snel volgen.
DIKKE KUS NIEM

Hee Mamma!!!!

Ja..... jou verhaal geeft de burger weer moed!!! GEWELDIG!!! ik ben zo blij voor je!
Voor m ´n vriendin ook, ik gun het haar van harte!

Ik moet hoop houden en afwachten... maar daar ben ik niet goed in!!

Liefs Lill

Niem heeft gelijk Lill!!! We moeten hoop blijven houden hoor!!

Mijn moeder belde net dat mijn neef en zijn vrouw pappa en mamma zijn geworden. Ze zijn een stuk jonger dan wij. Ze zijn getrouwd en op de huwelijksreis is ze meteen zwanger geworden terwijl ze malariatabletten slikte. Hij is trouwens ook helemaal niet sympathiek. Dat zijn echt DE momenten dat je denk AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!

Maaaaaaaar!! We'll keep the faith!!!

Kus inge

Terug
Bovenaan