Mijn vriendin

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik ben een jongeman uit het oosten des lands en ben 24 jaar.
Mijn vriendin en ik proberen ook al een tijdje zwanger te worden gelukkig kan ze het wel worden want ze is het alwel eens geweest maar helaas verliep dat niet goed.
Nu heb ik eigelijk een vraagje misschien dat jullie mij een tip kunnen geven.
Mijn vriendin is altijd stipt op tijd en nooit te laat met haar menstruatie zon drie week geleden was ze 3 dagen overtijd en hebben we een test gedaan maar helaas was het negetief(denk ik).
We zagen in de verte namelijk wel een licht roze streepje.
Daarna weer een testje gedaan en toen was het ook negatief.
Nu een kleine maand later is mijn vriendin een beetje ziekjes maar wel met de symptonen:ze heeft koppijn,ze is heel emotioneel ze huilt overal om,ook heeft ze koppijn en een vreemde bult in haar mond,ze is erg moe.
Ik heb haar tuurlijk weleens vaker meegemaakt als ze grieperig was maar hoe ze reageert zo ken ik haar niet ik heb echt een gevoel dat het weleens raak kon wezen.
Maar aan de andere kant weet ik niet of ik wel een testje moet halen..mocht het negatief wezen is dat natuurlijk niet fijn omdat we het ook daadwerlijk erg graag willen.
Ik zit een beetje met mijn handen in het haar...mocht het daadwerkelijk positief zijn ben ik altijd nog een beetje bang omdat het eerder mis is gegaan.

Wat ontzettend lief dat je hier informatie probeert te vinden. Een streep is een streep word er veel gezegd. Als er echt niks te zien valt of het je inbeeld zie je echt niks hoor. Misschien had ze toen nog niet genoeg hormonen in haar urine die geen duidelijke streep kon geven. Heeft ze wel gewoon bloed verloren? Hoeveel dagen? In welke ronde zitten jullie nu? Hoelang is miskraam geleden? Sorry voor de vele vragen, hihih

Liefs Nathalie

quote: 1984_Nathalie_1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-06-2008 23:13:43'));

Wat ontzettend lief dat je hier informatie probeert te vinden. Een streep is een streep word er veel gezegd. Als er echt niks te zien valt of het je inbeeld zie je echt niks hoor. Misschien had ze toen nog niet genoeg hormonen in haar urine die geen duidelijke streep kon geven. Heeft ze wel gewoon bloed verloren? Hoeveel dagen? In welke ronde zitten jullie nu? Hoelang is miskraam geleden? Sorry voor de vele vragen, hihih

Liefs Nathalie

Ik had ook zoeiets van een streep is een streep..zei de buurvrouw van ons ook want ik liet haar de test zien.
Ik weet eigelijk niet hoeveel dagen ze bloed verloor wat ik wel weet is dat ze een beetje bruine vocht verloor soort van bloed maar volgens mij niet extreem veel.
De miskraam is nu ongeveer een klein half jaar geleden maar in welke ronde we zitten   dat weet ik niet.
Maar als ik haar dat zou vragen zou ze zeggen "ik ben het niet...blablabla

Hahhah ja en jij kan geen test voor haar doen hè
Misschien moet je er gewoon nog eens met haar over hebben
Als ze wel bloed of bruinig verlies had, dan zou je denken dat het idd niet raak is
Wanneer moest ze ongi worden dan? En hoeveel dagen zou ze dan nu overtijd moeten zijn volgens mij? Kan misschien ook te maken hebben met dat ze nu misschein rond haar eisprong zit en daarom niet lekker is. Want na eisprong kunnen meiden soms al best veel kwaaltjes krijgen en emotioneler enzo. Er gebeurd heel wat in dat lichaam van ons hoor. We snappen het zelfs soms al niet, laat staan dat jullie mannen ons moeten snappen, hihih. Het lichaam kan ons flink voor de gek houden dat weet ik wel! Maar als buurvrouw ook streepje zag. Tja ik zou zeggen probeer nog eens een testje. Ook al is negatieve test ook heel vervelend, maar dan geeft het wel meer duidelijkheid. En anders eens naar de huisarts gaan als ze zich niet lekker blijft voelen.

Succes! Hou je ons op de hoogte?
Praat nog eens rustig met haar,
of misschien vind ze het zelf wel fijn om van zich af te kletsen hier?

Liefs Nathalie

Misschien zal ik haar eens hier naar de site heen sturen ze zit toch in de ziektewet.
Ik had vroeger eigelijk nooit een kinderwens..maar nu ineens echt wel haha die mannen ook soms he.
Ik hou jullie allemaal zekerweten op de hoogte vind het ook wel leuk om te lezen hoe het allemaal zo gaat tijdens het zwangerschapgebeuren.
Ik zag dat je ook al een eigen topic had...hoe gaat ie nou met jou?

Hahha ja ik klets wat af hier hoor. Praat gewoon rustig met haar das belangrijk of het nou gaat over kinderen of hoe zij zich voelt. Maar je mag ook best aan haar vertellen hoe jij je voelt en laten merken dat je het allemaal ook heel spannend vind enzo.

Wij zitten nu in ronde 4 van ons 1e kindje. Allemaal heel spannend natuurlijk, vooral de eerste rondes. Was jou vriendin trouwens allang aan de pil? Want meestal moet lichaam daar ff van afkicken zeg maar. Ronde 1 was hier 22 dagen cyclus en ronde 2 ineens 36, maar nu netjes 28 dagen. Dus bied hoop voor deze ronde. Al moet ik zeggen dat ik er helemaal niet zo mee bezig ben op het moment. Komt misschien ook omdat volgende week pas klusweek is, want dan heb ik mijn eisprong als het goed is. En dan is het weer twee weken afwachten hè. Vind het gewoon erg gezellig om hier te kletsen. En klets dan ook eigenlijk overal wel een beetje mee. Als ik dan zo jullie berichtje lees dan kan ik het gewoon niet laten om ff te reageren. Ben toch nog wakker en tis wel gezellig om ff te kletsen hè. Wie weet vind je vriendin het ook wel fijn om ff haar gedachten van zich af te zetten.

Liefs Nathalie

quote: 1984_Nathalie_1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-06-2008 23:44:21'));

Hahha ja ik klets wat af hier hoor. Praat gewoon rustig met haar das belangrijk of het nou gaat over kinderen of hoe zij zich voelt. Maar je mag ook best aan haar vertellen hoe jij je voelt en laten merken dat je het allemaal ook heel spannend vind enzo.

Wij zitten nu in ronde 4 van ons 1e kindje. Allemaal heel spannend natuurlijk, vooral de eerste rondes. Was jou vriendin trouwens allang aan de pil? Want meestal moet lichaam daar ff van afkicken zeg maar. Ronde 1 was hier 22 dagen cyclus en ronde 2 ineens 36, maar nu netjes 28 dagen. Dus bied hoop voor deze ronde. Al moet ik zeggen dat ik er helemaal niet zo mee bezig ben op het moment. Komt misschien ook omdat volgende week pas klusweek is, want dan heb ik mijn eisprong als het goed is. En dan is het weer twee weken afwachten hè. Vind het gewoon erg gezellig om hier te kletsen. En klets dan ook eigenlijk overal wel een beetje mee. Als ik dan zo jullie berichtje lees dan kan ik het gewoon niet laten om ff te reageren. Ben toch nog wakker en tis wel gezellig om ff te kletsen hè. Wie weet vind je vriendin het ook wel fijn om ff haar gedachten van zich af te zetten.

Liefs Nathalie

Gewoon positief blijven natje dat komt het allemaal goed zekerweten zo denk ik(wij)ook.
Mijn vriendin is 30 en ik ben zelf 26 ze is volgens mij al aan de pil vanaf haar 15e of 16e.
Mijn vriendin werkt op een kinderdagverblijf en ze heeft eigelijk altijd al heel erg graag kinderen gewilt dus ik gun het haar ook heel erg ondanks al haar tegenslagen in het leven.
Maar we blijven ook positief hoor en zo is de natuur helaas heb je het niet voor het kiezen maar ja.
Ik vind het ook best wel gezellig haha maar ik moet zo naar bedje morgen weer vroeg dag.
Ik wens je succes met klussen...wij klussen om de 2 dagen schijnt ook te helpen..ik vin dhet wel best hahaha.
Welterusten en tot later.
x

Hhahahah Natje? Het moet niet gekker worden hier
Ja dagelijks klussen is er niet bij! En niet roken en niet drinken!!
Eigenlijk mag je niks, hahahahha. Nee hoor grapje!
Gewoon lekker genieten,om de 2 á 3 dagen klussen
Dan komt in de toekomst vast een klein wondertjes na alle narigheid in het leven

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan