mijn vriendje heeft het even gehad met klussen......wie herkent dit??

A

Anoniem

Guest
HI Girls,

Nou, ik denk dat jullie het wel herkennen: moeten klussen om bevrucht te raken..

Ik weet niet heoveel keren we het gedaan hebben, maar het leek wel alsof we weer voor het eerst verliefd waren..haha

Soms was het ook niet zo leuk, omdat je moet..nou, onder het aardappels schillen..frustrerend genoeg eigenlijk.

nu is het eindelijk zover, we zijn zwanger.. en wilt ie bijna niet meer!!
Juist ook voor het vruchtje is het toch zo fijn?? dat trekt de baarmoeder toch samen??? heb ik ergens gelezen..

liefs minou.

he hoi,

ik heb er zelf nog geen ervaring mee omdat ik nog niet zwanger ben maar mijn vriend heeft wel tegen mij gezegd dat als ik eenmaal zwanger ben dat hij de eerste tijd niet de daad wil doen omdat hij dat dan eng vind...we kunnen dan eerst natuurlijk wel andere dingen doen...hihihihi het zou mij eigelijk eerst dan ook wel eng lijken!
ik weet dat het geen kwaad kan voor het kindje, maar het is het idee!

misschien heeft jou vriend dat ook wel??

liefs wilma

Hoi Wilma,

Bedankt voor je tip haha...
ja, vorige week zaterdag erachter gekomen en we zijn nu bijna een week verder voordat er weer een daad had plaats gevonden..(BLOOS)
Ik moet wel zeggen dat het wel anders dan anders is hoor, je geniet ander s van elkaar omdat je weet dat er iets kleins in zit.
Mijn vriend vond dat ook erg eng, maar heb hem uitgelegd dat hij niet tegen het hummeltje aanbotst ..hihi..en volledig beschermd is..

liefs minou

Terug
Bovenaan