<p>Hallo</p><p>Ik vroeg me af of en mannen zijn die net als ik te maken hebben (gehad) met een vrouw die regelmatig volledig flipt en hele nare en gemene opmerkingen maakt.</p><p>Het humeur van mijn vrouw is sinds de bevalling steeds heftiger geworden. Ik kan niks goed doen, krijg overal de schuld van ondanks dat ik enorm mijn best doe. oke... ik laat soms steken vallen in de verzorging van onze baby en ik weet ook nog niet alles. Zij reageert enorm gemeen en soms ook agressief. Ze heeft mij al een paar keer geslagen. Ze zegt dat ze beter alleenstaande moeder kan zijn, of "Wat kan jij eigenlijk wél? NIKS!". Als ik bijvoorbeeld onze huilende baby probeer te troosten, en het lukt niet, dan is het (volgens haar) mijn schuld dat ik haar niet stil krijg. </p><p>Als ze weer goed in haar vel zit dan spijt het haar enorm, maar een dag later begint het circus weer. Veel ruzie hebben we, ook waar de baby bij is. Smijt ze met spullen en deuren van woede. Het wordt dan helemaal zwart voor haar ogen en komt ze in een woedeaanval. </p><p>Ik weet niet wat ik moet doen. Is dit normaal? Herkennen andere mannen dit ook en wat doe jullie dan? Ik hou heel veel van haar maar ik vraag me af hoeveel ik nog kan verdragen...</p><p>Een radeloze vader</p><p> </p>