Mijn weekend

A

Anoniem

Guest
Soms wil je gewoon een gezonde meidenavond. Dat wil zeggen zonder alcohol. Samen zijn we naar tutorials gaan zoeken voor smokey eyes. De lampjes staan aan, drie meiden bij elkaar, overal kwasjes, doosjes oogschaduw, wattenschijfjes en spiegeltjes. Tutten kan zo heerlijk zijn met je vriendinnen. Van alles uitproberen en kijken wat het resultaat is. Als je normaal al (bijna) nooit zonder make up de deur uit gaat is het des te leuker om eens wat zwaarders te proberen. Het lijkt allemaal zo makkelijk maar in werkelijkheid valt dit best tegen al moet ik toegeven dat mijn vriendin Sophie het er goed vanaf brengt. Hier zit ik dan, voor de pc met smokey eyes..........Het is even wennen maar moet zeggen dat het leuk staat. Je bent niet voor niks een meisje. Jongens snappen hier waarschijnlijk helemaal niks van en dat snappen wij dan niet. De jongens zitten op dit moment met een biertje hard te praten (misschien wel te schreeuwen) met een biertje in hun hand en na 00.00 uur zal dat een cola beerenburg zijn. Het verschil moet er blijven en zo hebben we allemaal, op ons eigen manier, een heerlijke avond.....Fijn weekend!

JIj ook een fijn weekend! je hebt een goed begin zo te lezen!

Dat was dus een heerlijk avondje met je vriendinnen! Fijn kan dat zijn hé?! En het verschil moet er idd ook zijn anders hebben we niks meer om over te zeuren toch? Ik ga vanmiddag met mn vriendin op stap. Weer eens lekker shoppen!! Wel met het oog op een evt zwangerschap want je weet maar nooit hihi...

Fijn weekend allemaal!!
Liefs ciomama

heerlijk is dat he....
lekker tutten...
heb de laatste tijd zelf ook vriendinnen over de vloer als model(doe opleiding visagie) dus wordt gelijk een gezellige middag van gemaakt... met een hoop make-up...

|Fijn weekend

Terug
Bovenaan