Mijn zoon Christian!!!

En daar is hij dan: mijn zoon Christian!

Twee weken vroeger dan verwacht, na anderhalve dag hard werken, weet ik van gekkigheid niet wat ik roepen zal. Hij is er!!! En ik ben nu mama en mag zíjn mama zijn!
In het kort: 2 maart, 48 cm, krap 3700 gram.

Meiden, ik kan jullie niet vertellen hoe geweldig het is. Bevallen is geen kleinigheid, maar je kunt het! En als je je hummel dan op je buik krijgt..... onbeschrijfelijk!

Voor de inmiddels mama's: van harte gefeliciteerd, veel geluk, geniet van elkaar, ik hoop dat jullie voorspoedig herstellen van de bevalling en dat jullie kleintjes gezond mogen zijn!

Voor de bijna mama's: kop op, nog even volhouden, het is bijna zover! En heus, jullie kunnen het ook... Ik hoop dat jullie een voorspoedige bevalling zullen hebben en dat jullie kleintjes ook gezond mogen zijn.

Heel veel liefs en dikke knuffels,

Tess & Christian

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Tess!!! gefeliciteerd lieverd! wat geweldig!! ik dacht al dat je een jongen zou krijgen gnegne ik had gelijk!!! hoe voel je je?? hoe ging het?? ben natuurlijk stik nieuwsgierig he!! eet tie goed enz??

gohhhhhhhhhh je bent een mama!!!!! geniet er lekker van meid !!

ik heb het vermoeden dat ik nog wel ff mag, eerste week april denk ik...
nou, zo groot vind ik je knulletje niet hoor ondanks dat ze dat wel zeiden?
leuke naam hoor christian!!!

kan wel door blijven typen maar oke...hahahah spreek je snel meid!
 dikke knuffel voor jou en je zoontje!!
liefs sweety

Ik was al erg nieuwsgierig nadat je meldde dat je vliezen gebroken waren.
Van harte gefeliciteerd met je zoon in ieder geval. Heb je nu ook zo'n kicken-gevoel? Dat had ik wel heel erg na de eerste.

groetjes
greet

Terug
Bovenaan