mijn zoon is net 6 maanden en nu ben ik alweer 6weken zwanger

Hoi allemaal,
ik ben 6maanden terug bevallen van een schat van een zoon en nu ben ik alweer 6weken zwanger 31 aug eerste afspraak bij de vk maar nou ben ik benieuwt hoe het zal zijn deze zwangerschap vorige totaal nergens geen last van kwaaltjes gehad ben benieuwt naar reacties van andere bij een 2e zwangerschap

Hey ,
Vind het leuk om te horen dat er meer zijn die snel na de 1e alweer zwanger zijn.Hier in het zelfde schuitje dochter is net een maand ouder dan je zoon, vind het ook allemaal weer erg spannend.
Ook omdat zij geboren is dmv spoedkeizersnede.
Mijn vorige zwangerschap was ook helemaal geen pretje dus hoop dat deze voorspoediger verloopt.
Succes en geniet ervan
maak je vooral niet te veel zorgen, is vast nergens voor nodig
Groetjes

Onze zoon was net 10 mnd toen ik ondekte weer zwanger te zijn,ben nu ongeveer 7,5 week,dus word begin april mama.ook al dacht ik een week verder te zijn.6 sept met 10 weken echo weten we pas echt de termijn.
hier was niet helemaal de bedoeling om alweer zwanger te worden,we hebben ook nog een dochter van 4.maar idee begint te wennen
liefs jootje

idd leuk om te lezen dat er meer moeders alweer snel na de eerste weer zwanger zijn ik vind het eigenlijk wel leuk zo twee baby's vlak na elkaar het zal wel even flink druk worden maar ik denk ook dubbel genieten ik kan ook echt niet wachten op de eerste echo ben zo benieuwt en natuurlijkl ook de echo erna want ben nu al weer zo benieuwt wat het gaat worden gek he:p
bij ons was het half half de bedoeling wij hadden nog al wat moeite moeten doen voor het de eerste keer lukte en had de arts ons aangeraden als je graag een tweede wil zou ik er gewoon gelijk voor gaan het zal toch nog wel een poosje duren
en nu 12 april uitgerekend dus we wisten dat het mogelijk was maar ik had het nog niet verwacht maar het is zeer zeker welkom
jullie ook allemaal gefeliciteerd trouwens erg leuk

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Onze dochter is 10 maanden ook, en ben nu 6 weken zwanger. We hadden een beetje verwacht dat 't niet zo snel zou gebeuren, de vorige keer ook even op moeten wachten namelijk. Hopelijk gaat deze zwangerschap mij ook iets voorspoediger als de vorige, maar ik heb alle vertrouwen!
Liefs

Mijn zwangerschap is niet echt anders dan bji de eerste.
Ik zou er zelf niet aan moeten denken om zo snel weer zwanger te zijn.
Komt dat mede door een lastige zwangerschap een nare bevalling en een lang herstel.
Je zal het wel erg druk gaan krijgen met een kindje dat gaat lopen en een baby.
Pff druk druk!!
Succes hoor!
groetjes Ilse

Terug
Bovenaan