Mijn zoontje boert niet

<p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hallo allemaal,</span></p><p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Mijn zoontje van 7 weken boert na een voeding heel slecht of helemaal niet. Als ik hem rechtop tegen me aan heb liggen wordt hij erg onrustig. Zittend op mijn been met zijn kin steunend op mijn hand en met zijn bovenlijf rondjes bewegen werkt nog het beste, maar ook hierbij lukt het heel vaak niet.</span></p><p>Wel krijgt hij hier telkens last van, want na n uurtje bed wordt hij huilend wakker en zodra ik hem oppak, komt er meestal eerst een boertje.</p><p>Ook als het dan al lukt hem te laten boeren, is het vaak maar een heel klein boertje. </p><p>Heeft er iemand tips om mijn zoontje beter te laten boeren?</p>

Rechtop vasthouden en rustig op en neer bewegen wil bij mijn zoontje nog wel eens werken. 
Of voorover op de arm vasthouden (zoals bij krampjes) maar vaak komt er dan ook wat melk mee. 
Succes

Herkenbaar... ik kon er bij mijn zoon weinig aan doen. Soms duurde het ook zo lang voordat hij een boer deed, dat ik hem op een gegeven moment gewoon maar meteen in bed legde. Daarna weer omhoog zorgde soms voor een boer. Wel lastig snachts he. 

Terug
Bovenaan