mijn zoontje had gelijk

A

Anoniem

Guest
2 weken geleden heb ik een topic geplaatst dat mijn zoontje zei dat ik een baby in mijn buik heb.

En hij heeft gelijk. Vorige week had ik nog een negatieve test, dus ik zat eigenlijk te wachten op mijn ongesteldheid. Maandag was er nog niks te bekennen, dus toch maar een testje gedaan. Die sloeg licht positief uit. Vandaag nog maar een testje gedaan en daar stond duidelijk een heel mooi roze streepje.

Het voelt allemaal nog heel onwerkelijk, ook al verklaart het wel een aantal dingen. De moeheid, de misselijkheid en de rare buikpijn die ik heb. Als alles goed gaat, komt spruit nr. 3 begin februari.

Verder voelt het voor mij ook heel raar dat het nu al gelijk raak is. Natuurlijk weet ik dat we in mijn vruchtbare periode hebben gevreeen, maar ik had niet verwacht dat het gelijk raak zou zijn. Zelf vind ik het ook best een beetje moeilijk, omdat ik weet dat er een aantal meiden zijn op dit forum die al langer bezig zijn.

Dus, heel voorzichtig ga ik jullie verlaten en verhuis ik naar het februari 2012 forum.
Maar niet voordat ik jullie ik jullie allemaal heel veel succes wil wensen met het zwanger worden. Ik zal regelmatig nog wel komen spieken hoe het met jullie gaat.

Liefs Ugly Betty

gefeliciteerd en je zoontje voelde het gewoon aan hahaha super hoor.

Geniet ervan.

Hay!

Gefeliciteerd! Je zoon heet toevallig niet Derek hé?

aaaaaaaaaaaaaaah wat mooi!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

wauw van harte!!! je hoort idd vaker dat kindjes dat voelen. Genietse!

Terug
Bovenaan