Mijn zoontje is geboren!

Hallo allemaal,
op dinsdag 2 september is mijn zoon Fabian Jochem geboren. Ik had maandag al pijn (zie elders op dit forum) maar dacht dat het verstoppingspijn was. Savonds toch even bellen, ik mocht weer bellen als het een uur lang aanhielt (eigenlijk was dat al de heel dag zo). maar toen ik tegen half 8 savonds de slijmprop verloor (heel d uidelijk) weer gebeld en mocht ik gelijk komen naar zkhuis (wilde al bevallen in ziekenhuis sowieso). Daar bleek ik al 6 cm ontsluiting te hebben ! had ik dus moooi de hele dag al onbewust over gedaan! Idioot he? Toch blij omdat ik al zover was, maar ik werd ook gelijk supernerveus en kon niet meer ophouden met trillen. Helaas bleef het tot de volgende ochtend 4 uur bij 7 centimeter ondanks weeenversterkers. Ik was uitgeput aan het raken en  kon de persdrang vaak niet meer tegenhouden. Tegen  5 uur sochtends is besloten tot een keizersnee en ik was daar erg opgelucht over!  Ons kereltje is gezond met 2870 gram  ter wereld gekomen. Wel heeft hij problemen met de borstvoeding (hij snapt niet dat hij zelf goed moet door zuigen aan de borst maar dankzij fjne kraamhulp  ben ik al een stapje verder met hem en gaat het steds beter. Ik geniet van het kereltje.
Iedereen die nog moet bevallen: het is de moeite waard!Succes en geniet van  de kleine.
boekie  

Hoi,

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Ik hoop voor je dat het met de borstvoeding snel weer beter gaat.
Geniet lekker van je kraamtijd.

Liefs Diana

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Wat een kleintje. Geniet lekker van je kraamtijd en hopelijk heeft je zoon snel door hoe het drinken nu werkt.

Groetjes Joyce

Terug
Bovenaan