Mijn zoontje is nu 6 maanden en ik heb nog 1 pak flesvoeding over van Friso Hypoallergeen.

Hallo allemaal,

Mijn zoontje is nu 6 maanden en afgelopen weekend zijn we overgegaan op opvolgmelk van Friso. Nu heb ik nog een onaangebroken pak Friso nr 1 hypoallergeen over (paarse verpakking). Toch nog wel 8 euro waard. Misschien zijn er leden die er interesse in hebben en hem gratis willen ophalen? Ik heb ook nog een pak extra luiers (van pampers) over die nu te klein zijn.

Of is er een plek waar ik die dingen kan doneren?

Groetjes,
Nicky
mail: nickylamlk@yahoo.com
 


document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));Hallo allemaal,

Mijn zoontje is nu 6 maanden en afgelopen weekend zijn we overgegaan op opvolgmelk van Friso. Nu heb ik nog een onaangebroken pak Friso nr 1 hypoallergeen over (paarse verpakking). Toch nog wel 8 euro waard. Misschien zijn er leden die er interesse in hebben en hem gratis willen ophalen? Ik heb ook nog een pak extra luiers (van pampers) over die nu te klein zijn.

Of is er een plek waar ik die dingen kan doneren?

Groetjes,
Nicky
mail: nickylamlk@yahoo.com
omgeving: Den Haag Ypenburg





 
wat dacht je van teruggaan naar de winkel??
De etos is verplicht om onaangebroken pakken terug te nemen. ( heb er zelf gewerkt en dat is een van de regels voor klantenservice).
Ik heb nog een pak luiers staan die ze niet meer aan kan, die ga ik van de week mooi terug brengen is toch bijna 10 euro.
 
Dank jullie voor jullie snelle reactie. Zit eigenlijk ook wel wat in om het gewoon zelf op te maken. Misschien ga ik het  inderdaad mengen met die opvolgmelk. :)

Alleen dat pak luiers, die zijn echt te klein, maar hij is wel al aangebroken. Aan wie kan ik die kwijt?

Groetjes,
Nicky
 


quote: nickyvandenbos reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-06-2009 21:37:35'));

Dank jullie voor jullie snelle reactie. Zit eigenlijk ook wel wat in om het gewoon zelf op te maken. Misschien ga ik het  inderdaad mengen met die opvolgmelk. :)

Alleen dat pak luiers, die zijn echt te klein, maar hij is wel al aangebroken. Aan wie kan ik die kwijt?

Groetjes,
Nicky




kinderafdeling in het ziekenhuis zijn er altijd erg blij mee, toen wij naar huis gingen hadden we rompertjes die Kirsten al te klein waren bij de geboorte. Ze waren hier heel blij mee, en luiers al helemaal lijkt mij.
 
Terug
Bovenaan