Mijn zoontje is van de commode gevallen

Hallo allemaal,

Jeetje wat ben ik geschrokken vanmorgen, mijn zoontje(11maand) zat op de commode en ik stond 1 sec niet bij hem, toen ik weer keek zag ik hem vallen. Hij ligt nou ter observatie in het ziekenhuis. Het gaat allemaal prima met hem. Maar ik voel me zo'n slechte moeder, ik kon me niet voorstellen dat dit mij kon overkomen, ben altijd erg voorzichtig!

Zijn er meer mensen met ervaringen en gevoelens?

Liefs cecile

Hallo Cecile

Ik kan me precies indenken hoe jij je moet voelen!
Zelf is het me ook eens gebeurd, Alessia was een paar maanden oud toen ik op een morgen haar fles ging maken.
Ik heb haar toen zoals ik altijd deed naast haar vader gelegd, ging altijd goed, normaal was ik ook maar een minuutje of 2 weg.
Alessia kon net omrollen maar dat ging met moeite dus ik dacht er niet bij na...
Ik was net beneden toen ik boven een gigantische plof hoorde en ja hoor Alessia was van het bed gevallen en helemaal hysterisch.
Voor het eerst had ze zich dus 2 of 3x achter elkaar omgerold.
Meteen huisartenpost gebeld want ze had ook wat bloed in haar neus maar ik hoefde niet langs te komen, alleen als ze zich wat suffig begon te gedragen.
De assistente heeft me, omdat ik nogal hysterisch was, helemaal gerustgesteld dat iedereen dit had kunnen overkomen en dat ik me niet slecht moest voelen maar uiteraard deed ik dit wel!

Ik kan   dus precies begrijpen hoe je je voelt.
Je hoeft je geen slechte moeder te voelen, ik hoop voor je dat alles goed is met je zoontje en dat hij snel weer thuis is!

Liefs Sarah

Terug
Bovenaan