mijn zoontje (Loran) verloren

hallo moeders,

ik ben hozan ik ben 26 jaar oud, heb ook zelfde meegemaakt net als jullie ik heb 2 jaar geleden een miskraam gehad van een kind van 5 maanden.

in mei 2006 ben ik zwanger geraakt,ik was heel blij, na heleboel afspraken bij de gynecoloog ging   het goed tot 7e maand en daar na werd het bekend dat mijn kind vocht heeft in zijn hersenen en zijn hartje was ook niet goed, ik was op 27 februari 2007 uitgerekend, maar ik ben 19 januari 2007 bevallen mijn zoontje hij  heeft 25 uur geleefd en daarna is hij in mijn handen overleden, een hele harde klap ik voel me erg leeg en verdrietig, ik zit allen maar te huilen, want ik kan   hem niet vergeten zijn prachtig gezichtje en kleine handjes en voetjes. en het geke is dat zijn hersenen en organen zijn er uit gehaald om te kijken wat de oorzaak was ik zou na 6 weken wat te horen krijgen van de kinder arts maar nog steeds niets.

nu heb ik helemaal geen vertrouw in mezelf, ik weet het niet wat ik moet doen??????

ik zou graag willen chatten met ouders die zelfde hebben mee gemaakt, kan iemand me helpen,op welke site dat kan

groetjes hozan

Hallo.

Alle eerst wil ik je veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd.
Ik weet niet waar je kan chatte.
Maar ik heb het zelde mee gemaakt als jij.
Heb begin 2006 ook 2 miskramen gehad dat was in januari eentje met 5 weken,en de andere was in maar toen was ik 7 weken.Maar toen was ik weer zwanger en ik heb onze dochter anouk met een zwangerschapduur van 38 weken verloren,en dat was op 5 januari 2007.
We hebben toen obductie laten doen, en daar is helemaal niks uit gekomen.
Want onze anouk was gezond,in het ziekenhuis zeggen ze het is een domme pech.
Ik praat er wel elke dag over met me vriend , en ik huil er ook nog elke dag om.
Wij weten nu waar we aan toe zijn.
En op dit form heb ik ook heel veel steun aan gehad.
Want praten doet heel erg veel.

Nou meid, ik wens je veel sterkte, en praat er veel om.
Als je nog vragen hebt , dan hoor ik het wel.

Veel liefs

Peggy * mama van anouk *

hallo,

eerst wil ik jullie allebij heel veel sterkte wensen met het verlies van jullie kindjes.
Over de vraag of je ergens kunt chatten, dat weet ik wel ik heb me na het verlies van ons dochtertje aangesloten bij herfst in mijn hart,daar zijn verschillende mailgroepen en er is altijd wel iemand die reageerd het heeft mij erg geholpen ook toen ik later weer zwanger was en me aansloot bij het weer zwanger forum.

Gr Christel

hallo sterkte met het vrdriet weet hoe je je voel ik heb het zelfde mee gemaakta leen mijn kindje naar 8 uur overleeden ik zit op een chatbox waar   de mensen alemaal een kindje heben verlooren ik heb er heel veel steun aan kom mar eens kijken je moet je eigen wel even aan melden maar is niet moelijk en kan je kijken of je het wat vind en op www.lieve engeltjes kan je mailen met mensen is een mailing lijst maar verlooren vlinders is echt een chat box hoop dat je eens kom kijken liefs jolanda
http://www.verloren-vlinders.nl/

Hallo,

Ik ben op 23 oktober bevallen van onze zoon Daniël Jaïr. Ik was toen 25 weken zwanger. Wij wisten vanaf 21 weken zwangerschap dat het niet goed zat en dat het een hele spannende tijd zou worden....
Sindsdien zijn er bij Daniël en ons allerlei onderzoeken gedaan, en daar zijn ze zelfs nu nog mee bezig! Ik ben inmiddels weer zwanger en alweer bijna 19 weken, maar helaas weten we nog steeds  niet alles van Daniël zijn afwijkingen.
Ons was eerst ook verteld dat we na 6 weken de uitslag zouden krijgen, maar toen bleek dat ze nog niet eens waren  begonnen!
We hopen nu eind april de uitslag te krijgen, dan zijn we dus alweer een half jaar verder..  
Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat de uitslagen voor jou eerder komen.

Groetjes Eline

Terug
Bovenaan