mijn zoontje slaapt erg onrustig!!

Hallo iedereen, mijn zoontje is nu bijna 9 maandjes...nog 1 daggie.... en hij slaapt de laatste 2 weken erg onrustig, wordt 1 of 2x in de nacht wakker en is dan erg van streek. Ik haal hem uit zn bedje en troost m dan ff, meestal gaat hij daarna wel weer slapen, soms slaapt hij door en wordt ook wel soms weer wakker. Heeft dit te maken met een sprongetje omdat hij 38 weekies is? Welke mams heeft een meisie of mannetje met hetzelfde? of gehad...

Groetjes Irina
 
Hoi!!

Volgens mij is dit gewoon een fase van het kindje. Ik heb het zelf ook met mijn kindje mee gemaakt en heeft zo'n 2-3 weekjes geduurd, maar ook om mij heen hoor ik het!

Ik heb de kleine altijd in bed geprobeerd te troosten. Want dit is wel zo'n leeftijd dat ze doorkrijgen dat ze iets kunnen bereiken met hun gedrag. Dus huilen=eruit gehaald worden.
Maar als dit niet lukte omdat mijn dochtertje echt te overstuur was, dan haalde ik haar ook uit bed, legde haar in mijn armen en wiegde ik haar heen en weer, totdat ze bijna in slaap viel. Toen lekker in bed gelegd, speentje erbij en Slaap Lekker!

Succes!
 
hoi
het zijn idd fasen...
er komt dan meestal een ontwikkeling aan of (ze worden wat ziekjes)
mijn dochter sliep 2 weken geleden ook weer beroerd, en nu is ze veel mer aan het praten!
ze is 17 mnd.
lastig maar het hoort er bij!
succes
 
Uit bed halen, dan houd je het waarschijnelijk in stand. In bed troosten is beter.
En soms, als het echt weken aanhoudt, dan laten huilen, want dan is het écht een gewoonte geworden.
 
Terug
Bovenaan