mijn zoontje slaat!

hallo allemaal,

zit met een probleempje, en hoop dat jullie advies voor mij hebben.

Mijn zoontje van bijna 2 jaar slaat wanneer hij boos is! in het begin was alleen tegen de kast of de bank, wat ik uiterraad ook niet goedkeurde, maar nu slaat hij mij ook!! heb al van alles geprobeert, negeren, uitleggen dat het niet mag, dat het pijn doet, hem op de gang zetten, zelf een tik op zijn vingers gegeven! maar het intereseerd hem helemaal niks, maar gaat alleen maar van kwaad tot erger! hij begint nu ook al zijn neefje te slaan! weet niet echt meer hoe ik kan zorgen dat hij hier mee ophoudt!

nou hoop dat  jullie wat tips voor me hebben!
alvast bedankt!
groetjes bianca
 
wat ik nu vergeet te vertellen is: dat ie slaat wanneer ie boos is omdat ie zijn zin niet krijgt, bijvoorbeeld als ie een snoepje wilt en van mij geen snoepje mag!
groetjes bianca
 
Hai Bianca,

Mijn zoontje van 2 slaat ook, doet hij het niet bij mij, dan wel tegen de meubels.

Zal wel een ontaarde moeder zijn, maar ik geef hem gewoon een  tik terug op de plek waar hij mij geslagen heeft en maak hem heel erg duidelijk dat hij dat niet mag doen en voor straf zet ik hem gelijk in zijn kamer, gaat ie daar maar staan rauzen

Hij doet het  als hij zijn zin niet krijgt, iets niet mag, als hij gefrustreerd is, noem maar op!
Ik ga er maar vanuit dat het een fase is en hij er weer overheen groeit.

Tips heb ik niet voor je sorry, ik word zelf ook wel eens gefrustreerd van

Groetjes Leontine

 
Terug
Bovenaan